Gele nagels

Heey allemaal, ik weet niet of hier al een topic van is, maar ik heb een probleem, mijn nagels hebben een beetje een gele gloed, als ik geen nagellak op heb zie dat heel erg, en ik vind het er zo lelijk uitzien! Ik draag wel vaak nagellak, maar gebruik wel gewoon een basecoat, ik vijl ze genoeg en ik heb al een keer een nail-whitener gebruikt maar die werkt niet… help me?! xx

Sommige mensen hebben daar last van, volgens mij gaat dat niet weg… Ik heb het zelf een klein beetje.
Wat je kunt doen is een french manicure setje kopen, daar zitten altijd minimaal 2 kleurtjes in; een soort lichtroze en een witte.
Als je een laagje van die lichtroze op doet, heb je toch ‘naturel’ nagels zonder het geel (:

Maar dan heb je wel nagellak op.

nee ik rook niet. :grinning:

Misschien werkt je base coat gewoon niet goed genoeg? Dus even een tijdje van een ander merk gebruiken? Anders zou ik ook niet weten hoe het komt.

Okee, ik gebruik die van ados, die heb ik op een goede site besteld, maar ik kan mischien eens een andere gebruiken :wink:

Een andere basecoat kopen? en anders een tijdje zonder nagellak lopen.

zijn dat niet kalknagles?
Zag ik een reclame over,met een soort stift achtig dingetje

ja, naja ik denk niet dat het kalknagels zijn, er zitten geen witte dingetjes op ofzo, ze zien er wel gewoon gezond uit, maar ze zijn gewoon wat geel.

haha,
allemaal niet nodig,

ken je toevallig steradent?
Dat is voor kunstgebitten, haha…
Als je een halfuurtje in een waterbakje met steradent zit,
moet het opgelost zijn…

Ten minste, dat vertelde een collega me.
Is misschien het proberen waard!

Eet je wel gezond en gevarieerd? Er zijn bepaalde vitamines die je nagels mooier maken en als je daar tekort aan hebt zou het kunnen dat je nagels lelijk worden.

Okee, waar kan je die kopen? en is dat duur?

euhm ja ik denk het wel, eet bijna elke dag een appel, en groenten tijdens het avondeten, ik eet genoeg brood, en vlees, en ik drink veel water. ?

denk dat het toch door de nagellak komt! nagellak is niet heel slecht ofzo maar toch verkleuren je nagels er een beetje door, maar dit groeit er wel weer uit (maar dan moet je dus wel eem wachten en geen nagellak meer dragen).
je kunt het iets proberen te minderen met citroensap! das het enige wat werkt bij mij, ik geloof verder niet zo in de werking van base-coats.

Okee, citroensap dus? ik zal het morgen eens proberen als ik mijn nagellak er af heb gehaald! thanks.xx

Mhh ik had dat ook bij mn teennagels, bleek een schimmelinfectie te zijn (verder niks vies hoor haha, t zag gewoon geel uit en de nagel was dikker als gewoonlijk).
Ik ben toen gewoon naar de dokter gegaan en toen heb ik druppeltjes gekregen :slightly_smiling_face:

In een bakje met citroensap houden idd.

Nail Whitener van Catrice, maar de randjes krijg je er wel niet oogverblindend wit van, dan moet je french manicure gaan doen en dat is zenuwslopend en tijdrovend :stuck_out_tongue:

Je moet tandenpasta in een bakje met citroensap erin, doen. en met een tandenborstel goed poetsen op je nagel helpt heel goed :grinning:

Euhm okee, dan moet ik wel even kijken of ik een oude tandenborstel heb, anders is het niet zo fris hihi, maakt het uit wat voor tandpasta het is? xx

Ik had dat ook een x, gewoon 1 weekje geen nagellak en het was weg!