gele nagels!!!!

hej… ik heb gister avond mijn nagellak eraf gehaalt en toen waren mijn nagels ineens geel!!! ik heb ergens gehoord dat je nagels niet sterk zijn maar ik wil héeéééééél graag van mijn gele nagels af en wat moet ik doen om ze weer normaal te krijgen reageer a.u.b. zo snel mogelijk want ik loop voor aap en ik ga nu anderhalve maand geen nagellak dragen helpt dat ook?:face_with_raised_eyebrow: (ik gebruik geen basecoat is dat erg??? heb ik daar gele nagels van?:face_with_raised_eyebrow:)) please schooljaar begint al bijna en ja ik wil niet voorpaal lopen als je weet wat ik bedoel

Ik had dat eerst ook. Toen heb ik gewoon een paar weken een andere kleur nagellak gedragen (goudachtig) totdat het weg was.

thanks maar die kleur heb ik niet

je moet wel basecoat gebruiken,
en nu kan je het beste een paar dagen geen nagellak gebruiken en dan nail whitener.

jaa idd, juist wel basecoat gebruiken

okej thanks dan ga ik dat alle 2 kopen vandaag maar hoe duur is dat??

basecoat kopen en nu meteen opdoen, met een ander lakje erover. dan ziet toch niemand er iets van?

Idd. Zo makkelijk. (:

2 euro, van catrice voor basecoat. en 2 euro voor topcoat, en het is nu 1+1 gratis.

opnieuw lakken
volgende keer basecoat opdoen
of met een vijl over de nagel zelf heen
word de nagel ook nog eens heel zacht van

basecoot beschermt de kleur van je nagels en houdt ze gevoed (sterk)
dus zelfs als je geen nagelak op het moet je die op hebben eigenlijk
dat is beter

als je met een vijl over de nagel heen gaat word je nagel beschadigt
behalve met een polijst vijl
dat zul je wel bedoelen dan

nee met een gewone nagelvijl
gewoon zachtjes
doe dat vaker, heb supersterke nagels dus dat valt wel mee dan

Kijk daar aub mee uit. Door het vijlen, wordt je nagelplaat dun…
hierdoor worden je nagels heel gevoelig en breekbaar…
Volgende keer een basecoat gebruiken, dit voorkomt dat de nagellak voor een deel in je nagel ‘trekt’… dit zorgt voor een gele gloed.

THANKS ik ga zo naar kruitvat en ga bij bij catrice kijken thankssssss

ik had zwarte marker op mn nagels gedaan en die daarna met zwarte lak gelakt. Ik had toen ook gele nagels… Maar dat zit alleen op de bovenkant dus ik heb dat gevijld en toen was het minder… En voor de rest iets van een maand lang nagellak gebruikt :’)
dus wat je moet doen: het een beetje er af vijlen, dan basecoat er op doen en gewoon een tijd lang je nagels lakken totdat het weg getrokken is.
heel vervelend maar beter dan gele nagels :’)

Mijn nagels zijn ook een beetje verkleurd, maar dat komt omdat ik áltijd nagelak op heb. Maarja je ziet er toch niks van omdat ik ze toch altijd lak.

Mijne worden oranje
omdat ik altijd rode nagellak op heb x]

ja dit bedoel ik, een beetje afvijlen
niet meteen de hele nagel hihi

echt heel lief dat jullie me willen helpen dankjewel allemaal ik dacht dat niemand hier ooit op zou reageren namelijk KUSSS