hallo meiden
ik heb een probleem, ik en ik kan de oorzaak niet vinden op het internet
ik heb een poosje terug mn nagels gelakt met rode nagelak
nu heb ik het er goed afgehaald maar en blijft een gelege gloed zitten mn mijn nagels, ik ging er nog een keer met negellak remover over heen maar het gaat er niet af
licht het aan de remover of aan de nagelak? en hie gaat het weg?
xoxoo
Heb je een basecoat er onder gedaan?
Ik heb dat ook wel eens op mijn teennagels, volgens mij heb ik een keer gehoord dat voordat je nagellak opdoet, je eerst een beschermlaagje erop moet doen en dan pas de nagellak.
De pigment van de nagellak is erin getrokken. Dat moet eruit groeien…
Ugwh gebruik de zoekfunctie, hier was pas nog een topic over! T moet eruit groeien, je kan je nagels bufferen om het minder te maken en je kan een nail whitner gebruiken. En je moet dus idd een basecoat gebruiken.
Je kan producten kopen die na het lakken van je nagels (en je houd er gele nagels aan over) het gele weer ‘uit je nagel trekken’.
Dit komt omdat je geen basecoat op je nagels hebt gebruikt. Het gaat na een tijdje wel weg maar dat moet er dus echt uit groeien. Ik vraag me af of het zou helpen als je nu wel basecoat erop doet en dan weer nagellak erop doet, of dat zou helpen. Dan zie je de geelheid van je nagels niet, maar genezen ze wel.
ik gebruik altijd een basecoat… maar ze waren nu toch wel echt geel en smerig geworden -.-… Dus heb ze maar afgeknipt en nou is het dag dag lieve lange nageltjes
Bij mij trekt het nooit in me nagels en ik doe bijna nooit een basecoat XD
Oh behalve die ene keer dat ik er geel op smeerde haha. Maar ik heb toch altijd nagellak op dus je ziet het toch niet als het er een keer wel zit
Het moet er uit groeien