Gele nagelak...

Hallo allemaal!
ik heb me de hele dag al rot gezocht naar gele nagelijk… maar ik kan het niet vinden gewoon…:S

weten jullie nog waar ik gele nagellak kan kopen ?

alvast bedankt!!!

miss sporty heeft super goede gele nagellak!!! is te koop bij etos… en verschillende drogisterijen! vind het verder niet z’n goed merk… maar de nagellak is heel goed

Bij de claire’s

Kruidvat, is van GOSH.
die is heel fijn, tenminste de roze daarvan.

Etos, maar je moet er wel een laagje wit onder doen anders lijken je nagels rot.

Etos & kruidvat, huismerk.

Ik weet niet zeker of ze ook geel hebben, maar Essence en Catrice hebben altijd wel heel veel kleurtjes. Die merken zijn trouwens gewoon te koop bij de Kruidvat.

die van miss sporty is inderdaad goed :slightly_smiling_face: en hij dekt ook prima dus het ziet niet, schimmelend, uit om het zo maar even te zeggen

okee dan , helemaal super!! miss sporty dat merk heb ik idd net overgeslagen van alles… essence en catrice hadden het niet, had ik al gekeken haha!

Ik heb er een van 2B van Kruidvat

Etos eigen merk.

gele nagellak is tof! gosh heeft altijd wel van die felle kleurtjes, is alleen wel wat prijzig

bij de claires

Mijn zusje heeft gele nagellak van miss sporty…

gosh en nivea. heb er een van nivea en die is wel mooi. die van gosh ga ik binnekort halen :slightly_smiling_face:

Kruidvat; Nivea & 2BE

ik heb die van gosh, hy is echt supergoed. maar ik heb ook van een goedkoper merk true2b ofzoiets, en die is meer glanzend en ook heeel mooi! beide bij de kruidvat:)

Gosh idd.
Die nagellakjes zijn mooi !

Miss sporty, heb nu ook geel op van miss sporty zit er al een week op. ; )
zonder basecoat en die troep ;p