Gele make-up; do of don't?

Gele make-up, en daarmee bedoel ik vooral nagellak en oogschaduw, is dat een do of don’t?

Edit: Of, zoals Lady GaGa heeft, geel haar? xD dat vind ik zelf wel heel lelijk.

Sommige mensen staat het, voor mezelf is het een not. De oogschaduw dan.
Gele nagellak vind ik alleen in de zomer leuk.

Bij donkere mensen vind ik het vooral mooi staan, of bij blond haar:)

Bij getinte mensen een do, maar gewoon blank een don’t!

Neh…niet mijn kleur. Ik vind het niet mooi, bij niemand.

Ik vind het een not.

Ik heb donkere ogen en die knallen echt (op een positieve manier) bij gele oogschaduw maar je moet het goed aanbrengen en in je buitentste hoekje van je oog een beetje bruin doen ofzo, dan is het heel mooi :slightly_smiling_face:

voorbeelden :slightly_smiling_face: ?

gele nagellak kan wel leuk zijn,maar niet te donkergeel/vuilgeel,dan moet het echt zomers geel zijn

don’t vind ik …

don’t!

nee.

bij getinte mensen, en zeker bij van die meisjes die een beetje indo zijn / lijken :’)

een vriendin van mij is kwart spaans, de rest nederlands en duits en ze lijkt echt heel erg, vind ik dan, op een halfbloed indo. vet raar is dat. maar zoooo mooi.

idd bij donkere mensen kan het wel vind ik, anders lijk het wel of je huid gewoon geel is …
nagellak kan altijd in de zomer

De meeste plaatjes die je op Google vind zijn vet lelijk voor gele oogschaduw omdat het niet een makkelijke kleur is en je er wat skills voor moet hebben om het er goed uit te laten zien. Als je die hebt dan staat pretty much elke kleur je :slightly_smiling_face:

voorbeeld komt eraan

http://www.makeupstyleideas.com/wp-content/uploads/2009/07/summer-make-up-eyeshadow-ideas-in-yellow-and-blue.jpg

Hier vind ik het wel mooi.

nee, vind het niet zo mooi…
nagellak in de zomer wel!

don’t.