Gele kousnbroek!

Ik heb een tijdje geleden een gele kousnbroek gekocht en het proberen aan te doen met zo’n grijsbruinachtig rokje maar dat gaat eigenlijk echt niet…
Misschien ligt het aan de schoenen? Help? =D

http://i3.photoblog.com/photos5/99299-1229000321-0.jpg

laat d combi eens helemaal zien?

is hij felgeel of meer okerkleurig? (Kan het niet goed zien, foto is van niet zo’n goede kwaliteit)
Als hij okergeel is, kun je hem aandoen met een bruin jurkje en eventueel bruine laarsjes.

Inderdaad, felgeel is niet echt mooi met bruin. Maar okergeel wel. En als het felgeel is kan je het aandoen met zwarte laarzen en zwarte kleding en gele sieraden? En okergeel dan combineren met bruin. Misschien moet je de hele combinatie eens laten zien inderdaad.

hahahaha kousnbroek??
nog nooit van gehoord

Ja, ik weet het, mijn fototoestel is stuk en ik heb de foto met mijn gsm getrokken =) Hij is eerder felgeel…

Is dt contrast tussen zwart en felgeel niet te groot?
Ik zal het alvast eens uitproberen, bedankt

Je bnt dan waarschijnlijk Nederlands =D
Ik ben een Belgje =) Wat zeggen jullie er anders tegen??

Een panty (of mayo, ligt eraan hoe dik die is(nja, iig dat in Alkmaar…;p)).
maar inderdaad met zwart, en dat contrast is dan juist leuk!

Ja wij zeggen hier (ik woon in Alkmaar) maillot of panty, als de stof wat dunner is! Kousenbroek klinkt veel leuker.

Dankjewel =D Leve de kousnbroek ofzo =D Maar we zeggen ook panty hoor =)

Ik heb hem gepast met mijn LBD voor kerstavond gewoon om de combinatie zwart-geel te zien. En het is een GE-WEL-DI-GE combinatie! =]
Dankjewel girls! Alleen zou ik er zelf de gele accessoires niet bij doen, want ik vrees dat het dan te bij of wespig wordt =D

Dankjewel iedereen <3

bruin staat er ook altijd mooi bij

Zwart + geel = bij

Waar heb je die gekocht ik zoek al zoooo lang een gele panty ofzo

Ik woon dichtbij breda en daar zeggen ze dat ook, is op de meeste plaatsen in Nederland wel =D en gewoon met simpel zwart rokje, zwarte pumps? en dan qua shirtje ook wel simpel houden

grijs jurkje, de panty eronder & pumps leuke tas/clutche.
klaar…

xx

haha droog maar klopt!
Ik zou bije en mooi zwart jurkje gewoon een zwarte panty doen.

Felgeel zou ik met grijs combineren, een grijs jurkje van de h&m en grijze ballarina’s / pumps of laarzen, als je vind dat bij pumps bijv, het niet uitziet, kun je nog altijd de voet van de ‘kousenbroek’ eraf knippen, en dan heb je zeg maar een legging zonder voeten [vind ik meestal leuker]