Gele broek

Hei,
Ik zag bij VeraCamilla dat ze een gele broek had gekocht. En ik wou wil eigelijk ook wel erg graag! Maar heeft een van jullie hem? Zo ja zou iemand dan misschien een foto willen plaatsen?
x

Ik wil er een, maar doe hem niet aan dus ga hem niet kopen.
Ben bang dat ie te gauw vies wordt, en dat hij me niet staat omdat ik te dikke benen heb haha. En ook dat ik in de zomer ga zweten en dat je dat dan ziet.
Vind het ook zo jammer dat iedereen nu gekleurde broeken heeft, maar geel is nog niet zo in trek dus ik hoop dat dat ook nog niet is áls ik de moed heb er een te kopen haha.

Mijn vriendin had die gepast, en je zag je onderbroek erdoorheen… Maar als je een huidskleurige draagt zal het misschien mee vallen… Is een broek trouwens van h&m divided (;

Ik ga eens kijken of het taille niet te hoog is enzo :grinning:
BTW: Bij een string zie je het er ook niet doorheen (:

Edit: Helaas, taille te hoog :frowning_face: En het is volgens mij ook geen jeans he?

^ Daar vind ik alleen maar de oker gele, of bedoel je die? :open_mouth:

Misschien heb je hier een beetje aan ter inspiratie ?
Of wil je een okergele kopen?

http://data.whicdn.com/images/25006034/2020485_fashioncoolture_13-02fddsfasdqwbvjdas_193649025_large.jpg

http://data.whicdn.com/images/24978919/blogger-blonde-salad-chiara-fashion-jeans-Favim.com-334309_large.jpg

ik heb zo’n broek zoals het eerste plaatje, al heulll lang van een klein boetiekje in het dorp.
wat behulpzaam

Maar ik wil em best verkopen. Volgens mij is het M, valt zoals op het 1e plaatje met dezelfde kleur :slightly_smiling_face:

Oh dammm! Mijn H&M is heeft geen Divided… :frowning_face:

Heb er vandaag nog een gekocht bij vero moda.
Aan de bovenkant ziet elastiek dus handig als je heel dun bent
Of iets dikker. Ik zal proberen om deze week er ern foto van op te zetten

P.S je ziet de onderbroek er niet doorheen.

Primark heeft ook een gele skinny (hij is volgens mij ¤15,-). Ik vond hem wel mooi maar ga hem toch nooit dragen dus heb hem laten liggen.

Ik heb wel een pastel gele broek en een felgele linnenbroek. Ik vind felgel niet mooi voor een jeans, maar die neongeel hierboven vind ik wel heel tof.

Omg die neon gele is zo gaaf waar kun je die kopen, om in loveeee

ik ga op zoek naar een lichtgele in pastelkleur :slightly_smiling_face:

Ik vind dat ze bij Zara veel mooie gele hebben. Echt veel verschillende geeltinten, een echt pastelkleur en een wat warmere geel maar ook een wat ‘fellere’ neonachtige kleur :0

aah dankjeee! dan ga ik daar binnenkort kijken!