Geldprobleem rood staan :"""(

Hai
Ik heb dus zo’n beschamend probleem en ik zit dus eigenlijk zwaar in de shit.
Ik kan rood staan op mijn rekening met de voorwaarde dat ik iedere 3 maanden een dag in de plus sta. Nu ben ik dus zo dom geweest om 700 euro rood te staan inmiddels, maar nog niet in de plus te staan. Ik weet dat ik in september weer stufi, salaris etc ga ontvangen, dus ik maakte me er eigenlijk niet druk om.
Maar nu moet ik dus voor vanaf 12 uur in de plus staan en dit een dag op mijn rekening hebben staan, want anders gaan ze mn rekening blokkeren etc. Dus ik stress hem zooooooooooooo erg.
Ik heb al gebeld een tijd terug, dat ik mijn rekening om wilde zetten naar een studentenrekening, want dan hoef je nooit in de plus te staan en dat was allemaal geen probleem zei die kerel. Dus ik dat aangevraagd, maar nu weer gebeld. Heeft die kerel dus maar wat uit zn nek lopen lullen ofzo, want is dus een groot probleem.
Ik heb niemand van wie ik het kan lenen zo’n groot bedrag en ik wil niet dat mn rekening opgeheven wordt en ik dus dik in de shit ga zitten.

Heeft iemand enig idee of er bedrijven ofzo zijn waar je zo’n groot bedrag kan lenen voor 24 uur ofzo, want daarna maak ik me dus totaal geen zorgen meer, want dan heb ik weer inkomsten. Alleen voor nu dus wel. Ik heb al naar dat soort schimmige zaakjes gekeken enzo, maar daar kon je dus niet lenen als je rood stond. Lekker handig hahahah.

Oke please alle tips zijn welkom.
XX plofkip die dit genant vind.

Je moet echt niet naar zo’n bedrijf gaan, als je al 700 euro geleend krijgt van zo’n bedrijf terwijl je in het rood staat is dat sowieso een louche zaakje… Is er ook niemand van je familie van wie je het geld tijdelijk kunt lenen?

Heb je geen geld gespaard? Of misschien dat je bij twee mensen 350 kan lenen en gelijk in september teruggeeft?

Weet niet of dat kan ik jouw geval, maar ik zou denk van mn oom en mn moeder proberen te lenen… iig gewoon familieleden die je vertrouwt.

Maar als ze je rekening blokkeren, waar komen je inkomsten morgen dan gestort? Nog steeds op die rekening of?
En kan je niet bellen met de vraag of ze één dag kunnen wachten? Normaal zou dat toch moeten gaan denk ik.

Kan niemand geld lenen en dan betaal je dat morgen terug?

Ik zou het idd niet zo snel via een bedrijf of via zo’n website doen.
zoals Dord al zegt, heb je geen familie waarvan je geld kan lenen? of anders een paar vrienden?

Ik had even snel gegoogled en ik kwam op dit bedrijf anders uit. De eerste keer kan je tot 300 euro lenen, het is een begin… IK WEET NIET OF HET BETROUWBAAR IS!
https://www.easycredit.nl/home

Ik hoef het in wezen maar 24 uur te lenen, want het hoeft er maar 24 uur op te staan. Maar mn zus en vader zitten in t buitenland zonder internet en mn moeder en broertje hebben het niet nu…
Ik zou opzich een oom ofzo kunnen proberen, maar ik heb zo ontzettend veel schaamte om dat te vragen en sowieso gaan mn ouders freaken als ze dat horen :open_mouth: maar maybe idd de enige oplossing :stuck_out_tongue:

Ja zo’n zaakje zal idd niet zo fraai zijn, maar ik ook al word ik er opgelicht dat ik teveel rente zou moeten betalen, so be it. Alleen kan ik er dus nog geen vinden hah

tjsa
ik denk niet dat iemand op gs zo gek is 700 euro op je rekening te zetten.
Dus op naar je oom

Bij wat voor bank zit je? Ze mogen toch niet zomaar je rekening blokkeren…
En hoe lang van te voren weet je de datum dat je geld moet hebben zegmaar?

ja ik had die ookgevonden idd, maar toen ik dat wilde doen, ging dat dus niet, aangezien ik rood stond :")
maar thanks anyways :stuck_out_tongue:

Ik zou het toch vragen aan een oom, tante,… Het is maar voor 1 dag. Even je schaamte opzij zetten want dit is een serieus probleem (niet dat je het niet serieus neemt, maar je weet wel wat ik bedoel :p).

jij toch wel?

nee maar ik hoop op een fabuleuze wondersite, waar op dit probleem wordt ingespeeld ofzo

Ik heb het niet eens woehoehoehoe
Die sites bestaan niet, krijg je alleen maar meer problemen van.
Maar oké ik ben echt tegen lenen tho (en al helemaal van lenen bij zo’n stomme site en instantie.)

ik wil wel 700 storten maar dan wil ik er wel 1400 terug.

Nee, ik zou even die schaamte aan de kant zetten en vragen. Het is niet zo dat je maar met je geld gooit en niet te vertrouwen bent toch.

Ik snap de schaamte wel hoor, ik weiger ook altijd geld te lenen als ik een weekje moet wachten op m’n loon :’) Maar ik denk niet dat je nu veel keus hebt, dus even diep adem halen en de vraag er uit gooien!

Ben je ook al langs geweest bij je bank? Misschien dat dat makkelijker gaat dan over de telefoon.

Idd langsgaan bij een filiaal van je bank als je daar inmiddels nog tijd voor hebt?? Ze kunnen dit toch wel voor je rechtzetten aangezien je verder geen slecht verleden hebt met geld enzo? Hoop voor je dat t goed komt.

Is dit bij ING?

Ik snap het ook, heb dit probleem ook gehad. Gelukkig kon ik toen een dagje van mijn ouders lenen (werd helaas wel gevolgd door hele strenge controle door mijn ouders maar oke :’)). Heb toen ook naar bedrijven gezocht, maar (toen in ieder geval) die bestonden niet… Dus ik denk inderdaad dat je je even over je schaamte heen moet zetten, en naar de bank inderdaad. Misschien kunnen ze je uitstel geven.

Overigens, is het niet handig om hierna je limiet omhoog te gooien naar 500? Ik kon 1000 rood staan, en toen ging het helemaal mis. Nu kan ik 500 rood staan, en dat gaat beter omdat ik sowieso elke maand hoe dan ook 700 binnen krijg… Maar goed, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten :slightly_smiling_face:.

oh thank god gelukkig heb ik dit niet aangezien ik krediet van 1000 heb :"D ik moet gewoon alleen een maandinkomen hebben.

Anyway ehm ja idk ik denk dat je toch je oom moet bellen want een beter optie is er niet.

Vraag iemand om het te lenen, een oom, tante, of oma… Leer hier van en spaar een beetje in het vervolg.