geldinzamelen iemand ideeen?

:wave: Hé allemaal,
Wij hebben ieder jaar op school een goededoelendag. We kiezen dan een goed doel uit en zamelen daar geld voor in. De hele dag kan je rondlopen op school en er zijn allerlei activiteiten. Alle 3e klassen moeten ook een leuke activiteit verzinnen. Maar ik weet echt niets. :anguished:?
Een paar dingen die andere klassen hebben verzonnen:
-auto’s wassen
-een opblijf marathon
-pannekoeken bakken
-spijkerbroek hangen
-paard rijden
En nog een heleboel andere dingen.
Please help want de klas die niets kan verzinnen moet rondjes gaan rennen in de warme zon.

-les geven in een sport
-kleding maken

uhh, ik weet niks eigenlijk

Koop bij de action schildersdoeken, zijn helemaal niet zo duur, verf en kwasten heb je vast wel op school. maak schilderijen en verkoop ze. de kosten van de doeken hou je zelf. en de rest gaat naar het goede doel

Ja dat zijn wel leuke ideeen.
Heeft er iemand nog een idee?

zoiets hadden wij ook.
ik ging met vriendinnen appeltaarten bakken en die verkopen.
je kunt ook in de stad gaan rondlopen met een bord: hugs, 10 cent ofzoiets.

Een rad van fortuin. Bij winkels kan je vaak vragen of ze je willen sponsoren in de vorm van cadeautjes. Die kun je dan als prijzen gebruiken.

koekjes bakken
loterij opzetten [kost wel veel tijd]

Ik zal deze ideeen eens aan de klas voorstellen.
:grinning: Allemaal super leuk!
Zijn er nog meer ideeen?.

rommelmarkt?
Singstar contest?

Koekjes of iets anders bakken
Zelfportret van andere mensen/leerlingen maken en geld ervoor vragen
Tekeningen op t-shirts maken en verkopen

Wij hebben voor zo’n dag ooit een bingo gehouden in een bejaardentehuis. We zijn eerst de hele stad doorgeweest, alle potentiele winkels langs, om te vragen of ze wilden sponseren voor de bingo. Dus dat werden de prijsjes. Was echt een succes geworden, de bejaarden vonden het ook geweldig. Diezelfde dag waren we 's ochtends in een ander bejaardentehuis met een paar bejaarden in rolstoelen een stukje gaan wandelen door het park. Hele stoet van 15 rolstoelen met bejaarden als effect, echt geweldig :relieved: