Geld

Waar geef jij je geld aan uit?
Hoeveel geld krijg/verdien je?

Vind je dat je genoeg geld krijgt/verdient en waarom wel/niet?

----------
Ik zelf geef me geld aan random dingen uit. Aan eten KFC, Mac. Aan kleding, make-up. standaard dingen eigenlijk. Ik krijg 110 per maand, voor telefoon, kleding en andere dingen.

Ik heb nog geen baantje, ik ga in de zomervakantie werken.

mmm… ik krijg (denk ik) iets van 75 euro in de maand en het meeste gaat naar kleding.

Verkeerde categorie, hoort niet bij liefde & boys.

Dit gaat niet over Liefde en Boys. Alhoewel, ik geef ook geld aan mn vriend uit :stuck_out_tongue:

ik geef eigenlijk niet veel geld uit, ik koop af en toe wat op school meer niet eigenlijk. In de zomervakantie werk ik. en ik krijg 5 euro per week. 5 euro btg per maand. ik doe niet aan kleedgeld. ik krijg waarschijnlijk binnenkort verhoging naar 10 euro per week.

Ik had bij verkeerde gezet…

ik vind dat ik teveel krijg van mn ouders. denk ik.

Ik krijg 25 euro per maand voor op school en andere kleine dingen.
De rest betalen men ouders.
Ik geef het meeste geld uit aan kleding en schoenen.
Ik heb nog geen baantje, ik ga in de zomer vakantiewerk doen.

Ik geef ontzettend veel geld uit aan uitgaan :’)
Verder aan eten en roken.
Ik verdien normaal gesproken zo’n 220 euro per maand.
Krijg verder geen zakgeld en stufi gaat naar me ouders.

ik krijg 45 per maand en dan nog 45 voor mijn mobiel en die 45 van mij eigen geef ik uit aan kleding want eten enzo betalen mijn ouders

Ik krijg en verdien geen geld, en geef niets uit (sinds ik niets heb).

ik krijg elke maand rond de 100 euro
ik breng folders rond en kranten
ik geef het uit aan make-up,nagelak,kleding,verzorging producten,enz

Ik geef mijn geld aan bijna alles uit. De bus naar school, wat lekkers te eten, uitgaan, roken, beltegoed en af en toe kleding
Ik krijg 150 euro in de maand van mijn ouders, maar soms als ik met hun ga winkelen hoef ik mijn eigen kleding niet te betalen (tenzij het onzin is als ik iets wil kopen). Daarnaast heb ik nog een bijbaantje in een snackbar en verdien daar 5 euro per uur (30 euro per week)
Soms vind ik dat ik te weinig geld heb, maar als ik het goed bekijk ben ik eigenlijk hartstikke verwend… Zo ga ik ook bijna altijd op vrijdag en zaterdag uit en rook ik, wat echt onnodige kosten zijn.

Ik krijg 220 euro per maand dat is zakgeld + stufi + zorgtoeslag, maar ik moet zoveel betalen dat het altijd zo weer op is.

Ik geef heelveel uit aan eten en make-up. Dat, terwijl ik nog niet werk.

ik krijg/verdien rond de 350 per maand, daar zit stufi + zorgtoeslag + mijn loon van mijn bijbaantje
elke maand leg ik zo’n 100 euro opzij voor m’n spaarrekening en verder gaat me geld op aan uitgaan, eten (heel veel aan gaat op aan de kantine @ school), shoppen, benzine en in december vooral aan cadeautjes.
maar ik krijg ook vaak wat van me ouders, het is niet dat ik alles zelf moet betalen.

had ik maar een geldboompje mijn geld gaat zo snel op :frowning_face:

ik krijg 96 euro per maand, dat is mn studiefinanciering. dat geef ik uit aan mapjes en dat soort dingen voor school. aan jassen/kleding/schoenen die ik nodig heb, aan eten en drinken, aan boekjes die ik voor school nodig heb.

ik vind het weinig en ik red het nooit met dat geld, maar het is mn eigen schuld. ik wil niet werken omdat ik dat weinige geld wat ik met werk verdien die uren niet waard vind.

ik krijg van mijn moeder 150 per maand , maar die 50 euro mag ik gebruiken voor de bus (als ik naar school toe fiets mag ik het houden)
en daarvan moet ik kleding en kadootjes enzovoort kopen
Dan werk ik zelf (telegraaf bezorgen elke ochtend en zaterdag baantje) en dat is 280 euro
dan gaat er ongeveer 320 euro naar mijn eigen paard hiervan en de rest voor kleding en leuke dingen doen enzovoort.

ik krijg ongeveer 80 euro studiefinanciering + 250 euro pensioenfonds (van mijn overleden vader) per maand.
hier kom ik prima mee rond, zet per 3 maanden ongeveer 400 euro op mijn spaarrekening hiervan.
ik zou wel graag wat bij willen verdienen door te werken, zodat ik nog meer kan sparen omdat ik aan het eind van het schooljaar op kamers wil, maar werken vind er op het moment niet in door ziekte.

ik geef geld uit aan: eten op school, wat drinken/uiteten met vriendinnen, kleren, make up, telefoonrekening, cadeau’s en gewoon random dingen die ik nodig heb.
eerst ook aan uitgaan maar dat kan ik nu ook niet vanwege ziekte.

Verplaatst naar Lifestyle.