Geld voor vakantie of geld voor camera?

Ik zit een beetje in een dilemma… Ik heb dus geld opgespaart voor eigenlijk mijn vakantie voor de zomer vakantie… Maar het is niet zeker of ik op vakantie ga, ik denk het eigenlijk niet… maar ik weet het niet zeker! Want het plan is om met vriendinnen te gaan en ik spreek mijn vriendinnen nu eigenlijk al nauwelijks (door school etc.)

Nu ben ik al een tijdje aan het kijken voor een goede spiegelreflex camera, ik doe een Mode opleiding en vind t leuk om mooie foto’s te maken van mijn creaties en zo kan ik langzamer hand ook een portofolio opbouwen. Sinds kort ben ik ook begonnen met mijn blog en daarvoor is een goede camera ook wel handig.

Nu heb ik niet zoveel aan mn vader want die zegt: ja je moet t zelf weten… en ik weet dat ook wel maar ik ben bang dat ik een foute keus maak…
Want voor mijn verjaardag krijg ik een laptop want anders had ik wel een camera gevraagt…

Dus… wat zouden jullie doen?!

Camera heeft zo te zien op dit moment je voor keur, dusjaa…
en dan tot de zomer gewoon geld verdienen voor je vkantie? misschien kunnen je ouders wel wat meebetalen als je ál weggaat

Ja, je hebt misschien wel gelijk.
Het probleem is dat voordat ik die opleiding ging doen wat ik nu doe iets van 4 maanden tijd had om te werken, maar dat heb ik nu niet want ik moet elke dag naar school… Dus als ik nu zou gaan werken (ik ben wel gevraagt in een vintage winkeltje & momenteel werk ik nog bij Chasin’) kan het maar 1 dag in de week en dat is op zaterdag…

Camera denk ik.
Met vrienden bouw je geen portfolio op. :’]

Klopt haha :wink: Ik denk dat ik ook voor de Camera moet gaan… Dan moet ik maar minder geld uit geven en proberen te gaan sparen :frowning_face:

Up

camera, en die kun je dan meenemen op vakantie :’)

Camera, en daarna gaan sparen voor de vakantie. een vakantie hoeft niet duur te zijn als je erg lastminute boekt ofzo.

Camera, sowieso!

Camera inderdaad! Stel je zou echt moeten kiezen zou ik toch nog voor de camera gaan. Daar heb je nog jaren plezier van! Als de vakantie voorbij is, is hij ook echt weg hahah en je geld ook !
Maar goed je kunt nog proberen te sparen om ook op vakantie te gaan, duurt nog wel even.

Camera! Met je vriendinnen kun je nog altijd in de Benelux op vakantie gaan, dat hoeft niet zo duur te kosten :grinning:

Camera!

(Voor 30 euro kun je al met de trein naar Parijs :3)