geld voor primark

hoi,
ik ga dinsdag naar rotterdam (primark & new look)
mijn vraag is hoeveel geld nemen/namen jullie mee???

xxxjes

Gewoon mn pinpas…? >.<

ik koop bijna nooit kleding bij primark, meestal iets van 30,-

Het ligt eraan, de een koopt tassen vol bij de Primark maar ik heb daar nog nooit meer dan 50 euro in een keer uitgegeven.

-__-’ Dit is toch echt een heel normale vraag hoor.

Ik zou het niet weten, want ik ben daar nog nooit geweest :’)

ehh, ik zou je pinpas meenemen.
ik heb een keer 80 euro uitgegeven ( had echt 5 tassen vol )
maar meestal gwn 30/40 euro, en ht komt ook voor dat k maar 10 euro ofzo heb.

[i]kijk even naar je “uitgavenpatroon”.
ben jij iemand die veel geld uitgeeft,
of makkelijk dingen koopt dan is het handig om veel bij te hebben.
ben jij een lastige koper, of ben je wat zuinig, dan heb je aan minder genoeg.

ikzelf heb nooit contant geld,
en pin altijd alles dus misschien is dat ook handig voor jou?[/i]

ik was laatst speciaal afgereisd om een kijkje te nemen bij Primark en vond het eerlijk gezegd 1 grote rotzooi! zag er cheap uit, ik kon alleen maar hele grote maten vinden, nergens een meisje die me kon helpen, eeuwige rij bij de paskamer, (VIEZE paskamer), en ik vond de kledinger er ordinair uitzien.
ik zou als ik jou was geen rode cent meenemen :wink: misschien vind jij het wel leuk, maar mij krijg je er niet meer binnen. ben benieuwd wat je er van vond…

als ik ga winkelen neem ik altijd gewoon mijn pinpas mee
waar dan rond de 200 euro opstaat (ligt eraan of ik ook schoenen wil
kopen ofzo)
en contant altijd iets van 50 euro.
veel plezier in rotterdam!

Het verschilt gewoon van wat jij leuk gaat vinden straks. Vind je heel veel leuk dan heb je aan ¤50,- niet genoeg en heb je misschien zelfs ¤200,- a ¤150,- nodig en dat weet je pas als je daar bent. Dus neem gewoon ¤100,- mee of ander bedrag. (Hoeveel ben jij zelf bereid voor te gaan winkelen? Dus op budget) en neem dat dan mee. Heb je aan dat geld achteraf niet genoeg, dan heb je daarna ook zeker niet je budget overschreden.

iig beter te veel geld mee dan te weinig :3

ik neem nooit een bepaald bedrag mee als ik ga winkelen… Neem gewoon mn pinpas mee

't wordt nog druk dinsdag

[b][message=6271157,noline]MMP2 schreef op 17 October 2010 @ 16:52[/message]:[/b] http://stylecontainer.blogspot.com

Je hoeft niet overal reclame te maken hoor

[b][message=6271157,noline]MMP2 schreef op 17 October 2010 @ 16:52[/message]:[/b] http://stylecontainer.blogspot.com

geen reclame …
wel moet ik zeggen dat je te veel probeert met je outfits
stijl moet je hebben en niet kopieren

Ik pin idd ook gewoon, is makkelijker dan contant geld meenemen :slightly_smiling_face:

Neem in ieder geval 50 euro mee!
Meestal koop ik zelf spullen van 30/40 euro.

ik heb 100 euro uitgegeven… was de eerste keer dat ik daar was en dan wil je ALLES wat je ziet meenemen. de kwaliteit was uiteindelijk bagger bij mij…

Beter te veel dan te weinig ? want je komt er niet vaak, neem gewoon iets van 100 euro mee.

150 had ik mee,
allemaal uitgegeven.