Geld verloren

Hooi,
Ten eerste het is lang geleden dat ik iets geplaatst heb :cold_sweat:
Ten tweede weet ik niet of dit hier echt in hoort maar ik kreeg het idee dat ik het hier het best kon plaatsen :slightly_smiling_face:

Oke…
Er is een spel en in het spel kan je bepaald spullen krijgen zijn geld waard enzv enzv.
Nu kan je ook gokken met die items, en daar ging het mis denk :flushed:

Ik begon met spullen uit het spel maar begon de spullen in het spel te kopen met echt geld en ik weet nu dat het (zonder dat ik er bewust van was) daadwerkelijk gokken is :cold_sweat:

Ik denk dat het iets uit de handgelopen is en vind het lastig om te stoppen of zelfs onmogelijk (geen idee nog niet geprobeert) Het is spannend en leuk :bowing_man: maar het verspilt ook een hoop geld!

Ik zou graag een paar tips ontvangen over hoe ik hiermee eventueel kan stoppen of in iedergeval minderen!

gr.Rachel

Gewoon mee kappen. Het klinkt nu allemaal heel leuk en “spannend” maar als je straks echt in de schulden komt piep je wel anders.

Zover was ik ook al :bored:

Naar de ‘‘gewoon mee kappen’’ is niet altijd even makkelijk, toch bedankt :sob::muscle:

Is het online? Zoja, je kunt sites blokkeren. Google maar eens.

Ik weet het :slightly_smiling_face:, maar kan je ze dan niet weer net zo makkelijk deblokkeren + er zijn er zo’n 500 :cold_sweat:

het klinkt echt alsof je het niet eens wilt proberen…

Zoek een real life hobby

Jawel sorry als ik dat niet laat blijken :bored:
Ik weet alleen van mezelf dat als het makkelijk is om er weer op te komen ik het toch wel doe en uiteindelijk geen zin heeft

Site blokkern, en als je de drang voelt er toch naartoe te gaan zoek afleiding en ga iets anders doen.
Het is grotendeels wilskracht dus probeer het op zn mnst. Als je nu al roept dat je toch niet kan stoppen zal het nooit lukken, probeer het in ieder geval!

Jij zit op 500 sites?!
Misschien moet je dan maar serieus hulp zoeken, dat is niet echt normaal.

Nee, er zijn bij wijs van spreken 500 waar je allemaal binnen 2 minuten ‘‘ready to play’’ bent