Geld verdienen

Hallo allemaal,

Zoals sommigen misschien weten ben ik ernstig ziek en ben ik aan het herstellen. Ik zou graag wat geld verdienen omdat ik nu net 18 ben geworden en nog geen studiefinanciering krijg. Wel scholieren vergoeding, maar dit is niet heel veel. Ik kan natuurlijk wel gewoon rondkomen, maar ik baal gewoon dat ik geen baantje heb. Het is voor mij niet mogelijk een baantje te nemen door mn ziekte. Ik heb erg weinig energie en kan niet fietsen (en dus haast nergens komen) en niet langer dan een kwartier lopen.

Heeft iemand een idee hoe ik geld kan verdienen? Die sites waar je geld kunt verdienen gaan erg traag, en dat vertrouw ik ook niet helemaal. Dus heeft iemand een ander idee? :slightly_smiling_face:
Ik heb helaas ook niet echt kleding ofzo te verkopen…

alvast bedankt!

Als je creatief bent misschien zelf dingen gaan maken en dan verkopen?

Beterschap, trouwens (:

Dingen inkopen via e-bay en dan doorverkopen met winst? Website’s maken voor mensen. Een goedlopende blog(/youtube kanaal) hebben met reclames van google (adsense).

Ja kleding verkopen is wel 1 van de dingen waar je geld mee kan verdienen.
Ik neem aan dat als je niet kan werken dat je ook geen klusjes voor je ouders kan doen … erg lastig ik zou het niet weten sorry?

Misschien kan je bijlessen geven?

Hmm, vervelend dat zelfs dit niet meer wil lukken! Heb je niet eventueel een ouder/zus/vriendin/buurvrouw die je hierbij zou willen helpen? Bijvoorbeeld alleen dan met de ‘zware’ dingen maar dat je het creatieve erachter nog wel gewoon zelf doet? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw hele situatie is, maar het zou kunnen… Sorry, anders zou ik het ook niet weten eigenlijk.

Hmm, misschien zou je een site kunnen maken? Dit schijnt niet heel erg lastig te zijn, en de site hoeft natuurlijk ook niet heel professioneel enz. te zijn. En dan misschien van die advertenties/affiches dingen ophangen in supermarkten enz? (:

Jaaa, leuk! :slightly_smiling_face:
Oh, dat kan natuurlijk ook: hier op Girlscene een verkooptopic maken, misschien zijn er wel heel veel meiden die zoiets willen kopen!

Mijn vriend koopt goedkope producten vanuit China in (www.dealextreme.com en www.focalprice.com), en verkoopt ze daarna voor een hogere prijs door. Het werkt ontzettend goed bij hem en hij heeft er al zeker 2000 euro mee verdiend. Misschien een idee dus?

Ook heeft hij een website gemaakt over geld verdienen, www.ookgeldverdienen.nl. In principe heeft hij dat gedaan zodat hij via advertenties op zijn site ook geld kan verdienen met google adsense (hij heeft al ruim honderd euro verdient!). Maar ikzelf vind zijn site ook handig om gewoon te gebruiken.
En neee, dit is geen reclame maar gewoon een tip (:

@beertjeschips, als het goed loopt wel! Ik maakte een tiiiijd geleden youtube filmpjes beschamend… iknow…en was toen youtube partner, dan krijg je advertenties van google op je video’s en daar heb ik in 3 maanden 70 euro mee verdriend. (Dat is niet zo veel als je het vergelijkt me de “grote” youtubers, die verdienen een paar honderd euro per maand, en in amerika verdienen sommigen zelfs een miljoen per jaar). Maar op je blog kan je dat dus ook doen, dan moet je adsense aanvragen en krijg je reclames. Daar verdienen die beautybloggers ook zo goed aan!

Dit soort recxlames zijn het dan:
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=njNORSlFLcHV8M:&imgrefurl=http://www.eblogtemplates.com/make-money-from-blogger/&docid=GFWVbSmur7UKIM&imgurl=http://www.eblogtemplates.com/wp-content/uploads/2008/01/blogger-adsense-end-result.gif&w=480&h=367&ei=Cwd7T9-NO4mAOsDSqdwC&zoom=1&iact=hc&vpx=809&vpy=169&dur=470&hovh=196&hovw=257&tx=124&ty=90&sig=101785589295031597496&page=1&tbnh=157&tbnw=205&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:0

Daar zeg je me wat… Ik heb geen idee! Ik zou het hem eens vragen. En inderdaad, dat risico heb ik ook steeds in mijn achterhoofd, maar hijzelf blijkt er geen last van te hebben. Zo heeft hij 100 horloges ofzo ingekocht zodat hij die op Koniginnedag kan verkopen. Ben echt heeeel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, haha (:

Moeilijk hoor…
Ik heb een tijdje een baantje gehad via het internet, ik vulde on-line middelbare schoolboeken in (oké klinkt vaag I know) maar kreeg er wel 8 euro per uur voor → best veel vind ik zelf, en je kunt je tijd zelf indelen. Dat ging via Thiememeulenhoff. Ik ben een dagje daarheen gegaan voor een korte cursus dus ik weet niet of je dat zou lukken, maar misschien is het een optie.

@beertjeschips! http://www.seopromotiepag…aan-blogger-blogspot.html Jep! Dat staat hier allemaal geschreven volgensmij. Ja dat kan jep! Alleen wat ik van youtube herinnerde was dat je daar niet over mag vragen en je mag ook niet praten over hoeveel je ermee verdiende (stond in dat contract) maar dekn dat dat bij blogs anders is.

@beertjeschips haha kan vast geen kwaad! Ik dacht rond 10 cent… klinkt als heel weinig natuurlijk, maar als je blog lekker loopt tikt het goed aan!En je kunt ook deals sluiten met bedrijven, dat zij kunnen adverteren op jouw website en jou daarvoor betalen. Daar is best veel interesse voor volgensmij!

Kun je een beetje goed tekenen en met de computer overweg?
op cafepress.com kun je een winkeltje opzetten en zelf ontworpen t-shirts, posters, stickers, notitieboekjes en dergelijke verkopen.

Als je goed dingen kan maken, kun je ook zelfgemaakte jurkjes, kettingen, armbandjes, zeepjes, vazen e.d. verkopen op etsy.com.

Het klinkt idd vaag, maar thiememeulenhoff werkt met elektronische schoolboeken en -werkboeken. Ik kreeg files met antwoorden op vragen die in de werkboeken moesten worden gezet, dit deed ik door een knopje te plaatsen bij een vraag en als de docent daar op klikt verschijnt het antwoord (dat je er dus moet invullen). Deze schoolboeken worden dan op elektronische borden geprojecteerd en zo kunnen opgaven worden nagekeken voor de hele klas. Ik heb er in totaal bijna 800 euro mee verdiend in een vakantie, en die cursus is ook alleen maar zitten dus geen lichamelijke inspanning.

Snap je het een beetje :stuck_out_tongue: moeilijk te omschrijven.

Ik zou het niet weten… Sorry.

Wel succes en beterschap!!3

Je kunt zelf iets maken en verkopen? ALs je beetje creatief bent tenminste.
Iets van oorbellen, 3d Kaarten, sleutelhangers… ik zeg maar wat haha.

Je kunt bij etsy.com gewoon de verzendkosten per land aangeven. Dan komt het op kosten van de koper.
En op zich is het best leuk werk om een paar van de velen photoshop tutorials op het internet te doen, zodat je het een beetje leert.

Het was via via (de exvriendin van de stiefbroer van een vriendin) maar volgens mij zoeken ze altijd wel mensen daarvoor, misschien kun je gewoon de servicebalie van thiememeulenhoff mailen, vertellen dat je erover hebt gehoord en vragen of ze nog mensen daarvoor zoeken?