Geld Verdienen!

[i]Hoooi,

Ik ben 12, wou vroeger heel graag geld verdienen, daar had ik toen iets op bedacht!

Je moet wel in de buurt van paarden zijn en een klein risicotje weten te nemen:

Ik poets hoofdstellen, laarzen en zadels!

Op het begin moet je wel veel spulletjes er voor kopen, dat kost zo’n 30,-

Maar dan verdien je echt supergoed, want veel mensen hebben geen zin om hun spullen zelf schoon te maken.

Ik verdien zo’n 5 euro per 1,5 uur, voor mijn leeftijd is dit natuurlijk ideaal…

Je moet het wel heel goed doen en heel nauwkeurig anders komen de mensen niet meer terug!

Ik heb er nu al meer dan 100 ,- mee verdiend!

X[/i]

oke… en wat moeten wij ermee?

@xcmille. Waarschijnlijk bedoelt ze het als tip voor anderen die nog een baantje zoeken.

voor 1 klein ding een topic aanmaken is wel heel overdreven.
maak dan:

Het officiële hoe-verdien-jij-je-geld-topic

ofzo iets.
Maar om voor ieder klein ding een topic aanmaken is wel heel dom en overdreven.

inderdaad :slightly_smiling_face: nou handige tip als je paardrijdt denk ik voor meiden van jouw leeftijd!

ik verdiende toen ik 15 was 2,50 per uur
dat was echt *&^#^@

deboorah; ja dat weet ik :stuck_out_tongue: maar om daar nou een heel topic voor aan te maken…

ik dacht Nu komt het hoor ! nu kan ik slapend geld verdienen …maar nee hoor …helaas weer niet

Jullie hebben wel gelijk, maar als ik het in een topic plaats waar al 3000 mensen in hebben gereageerd dan leest bijna niemand het, en bijna iedereen heeft wel een manege ofzo in de buurt.

En slapend rijk wordt je niet, moet je maar beter de titel lezen, er staat namelijk: Geld verdienen en niet Slapend rijk worden

Als mensen het interessant vinden lezen ze het wel. En voel je niet gelijk zo aangevallen, zo bedoelde ze het waarschijnlijk niet. Als iedereen overal een topic voor gaat maken ziet ook niemand meer je topic want dan zijn er 3000 topic’s ipv 3000 mensen… x]

en trouwens; dit baantje doe jij nu, maar dat is iets bijzonders. de meeste paardeneigenaren poetsen zelf hun tuig of laten dat doen door kinderen die dat gewoon gratis willen doen en daarna op het paard mogen rijden.

(heb ik zelf vroeger ook vaak genoeg gedaan, en daar kreeg ik dus écht geen geld voor. maar toen ik 12 was hoefde ik ook nog niet persé geld te verdienen…)

Kom op mensen, ze geeft gewoon een tip.
Ik strijk altijd voor mijn moeder :grinning:. Voor geld.

ik moet mn ouders gewoon helpen met alles.
Gewoon, omdat ze anders alles zelf moeten doen.

en daar krijg ik dus écht geen geld voor.

nounou ik bedoelde er voor de rest niks mee… het kan een goede tip zijn voor andere. ik heb de titel zeer goed geleze en ik had gewoon een beetje hoop erin dat dit DE tip voor mij zou zijn, that’s all

Oooh Sorry, ik dacht dat je heel naïef deeed…