Geld verdienen.

Héé! Hebben jullie misschien ideeen om geld te verdienen ? En géén klusjes doen ofzoiets, dat weet ik zelf ook wel :].

xxx - Jadee.

Baantje zoeken of bedelen, hoe wil je geld verdienen als je geen klusjes wil doen :slightly_smiling_face:

Verkleed als straatmuzikant gaan in pauperkleding een maria beeldje voor je neus en een oude sjaal als hoofddoek om op een drukke plaats spelen en je bent gauw rijk met zielig doen XD

Wit werken?

oppassen of zoek gewoon een baantje

Ik zie op dr profiel dat ze 10 is dus een bijbaan is geen optie :slightly_smiling_face:

10? waar heb je dan geld voor nodig? de nieuwste barbies?

hahahaaa :fu:

aangezien je pas 10 bent, heb je geen andere keus dan klusjes

-.- doe normaal ofzo.

Oppassen, :slightly_smiling_face:

Ik zou toch geen 10-jarige op mijn kind laten passen (als ik een kind had natuurlijk)
En zoals Lianne al zei, hoe wil je geld verdienen als je geen klusjes wil doen? want er zijn niet veel andere manieren waar je op jou leeftijd geld mee kan verdienen.

Als je 10 bent, kan je beter eventjes wachten. Over een paar jaar heb je meer geld nodig en nu kun je toch niets anders doen dan klusjes of spulletjes verkopen op de rommelmarkt bij koninginendag !

Er moet nog op haar gepast worden :grinning_face_with_smiling_eyes: maar okey, ehmmm… er blijft wel weinig over hoor as je zo jong bent. Nou… wat dacht je van winkelkarretjes voor mensen wegzetten, in ruil voor de 50 cent/ 1 euro die erin zit. Na 20 mensen heb je ongeveer 10/ 20 euro. Wel oppassen dat sommige mensen niet geërgerd van je worden! :couplekiss_man_woman:

Kleding die je niet draagt of spullen niet meer gebruikt die verkoop je op internet

jemig, dat jij nou nog speelde met barbies toen je 10 was -.-’

Maar oke, rest bedankt :grinning: en ik wil wel klusjes doen mr kbedoel dat ik dat zelf ook well kan bedenken. En moest iemand weleens poepbroeken verschonen bij het oppassen? XD.

[nohtml][b][message=2712331,noline]PaperclipJ_x schreef op 09 mei 2008 @ 16:33[/message]:[/b] Maar oke, rest bedankt :grinning: en ik wil wel klusjes doen mr kbedoel dat ik dat zelf ook well kan bedenken. En moest iemand weleens poepbroeken verschonen bij het oppassen? XD.[/nohtml]
Haha vast wel, maar oppassen is nou ook niet echt een optie als je 10 bent.

haha, ja tuurlijk, als ze nog zo jong zijn … :stuck_out_tongue:

IddxD
en ik zou ook geen kind van 10 op mijn kind laten passen…
dan zou ik een oppas voor jouw laten komen…

Een rommelmarktje houden voor je huis.

waha, heb ik een keer gedaan toen ik 11 was ofzo, en toen kwam dat buurmeisje heletijd met 1euro {ik had zo’n hele stapel barbieboeken van vroeger voor ¤1,-} en dat meisje kwam de heletijd kopen. :grinning: jippie had 8euro ofzo verdiend. =p