geld verdienen SNEL!

hoooi,

ik wil graag geld verdienen maar ik weet niet hhoe. ik wil niet heel hard werrken, bij de AH ofzo… wel een beetje makkelijk… en ik dcaht misschien kan ik model worden, maar hoe oud moet je daarvoor zijn?

Ja hallo hee x]
Je moet wel wat doen voor je geld hoor. Lekker makkelijk zo. Ik wil werken maar ik wil niks doen.
Daarnaast kan je niet zomaar bij een modellenbureau binnenlopen en zeggen “HOI ik wil een model worden. 200 euro per dag graag.”
Model zijn is ook hard werken, en het duurt jaren voordat je er echt wat aan verdient.

voor model is geen vaste leeftijd,
maar je bent niet zomaar model
en verdient niet zomaar snel veel geld.
was dat maar zo

Als je model wil worden, moet je fotogeniek en knap zijn.
Je kan je aanmelden bij een modedinges (kan even niet op het woord komen x]) of kijk rond in het Algeme Modellen-topic.
Maar volgens mij moet je 15 zijn om bij de AH te werken, misschien kun je krantjes gaan rondbrengen?

Je kan natuurlijk ook een boek uitgeven.

Alsof werken bij de AH zo…moeilijk is? :'3

of dietiste worden, zodat er minder dikke mensen zijn die stinken.

Kranten verdienen niet slecht. M’n zusje doet één keer per week anderhalf uur en krijgt 32 euro ofzoo. Is misschien saai, maar desnoods doe je het skeelerend ofzo :slightly_smiling_face:

je wordt niet zomaar model en zoals al gezegd is modellenwerk ook allesbehalve licht werk. je moet fotogeniek zijn en uitstraling hebben. en het is niet even snel *flits* foto, hier heb je 500 euro, prettig zaken doen. vaak zit je heel lang bezig met een shoot. (en no offense maar het is echt niet dat je even snel “model” wordt en dan ook nog eens op slag het grote geld verdient). werk gewoon voor je geld. de AH is echt geen zwaar werk…

Ik denk dat je met jouw instelling niet erg ver komt. En model zijn is idd ook hard werken, wil je er wat mee verdienen. En vaak word je gewoon niet opgemerkt door castingbureaus oid. Ik sta ook ingeschreven bij een modellenbureau, ben nog maar 1 keer gebeld voor een shoot (die uiteindelijk niet doorging omdat de klant bedacht dat ze toch maar 2 jongens wilden ipv een jongen en een meisje).

Ga maar bij de AH werken, zo moeilijk is het nou ook weer niet, zoals E_Kid zegt… Een van de simpelste baantjes als je het mij vraagt.

HAHAHA, geniaal!

en: Serieus, moet je op het hele forum topics openen met rare vragen waarvan je weet dat je er geen normaal antwoord op krijgt?

Beroof iemand

Of neem gewoon een bijbaantje…

of word gewoon even snel filmster, win een oscar en vraag dan tonnen geld om in de playboy te staan.

Als je al niet bij de AH wil werken… waar dan wel? Je moet toch érgens beginnen?!

juist ja
de enige manier om geld te verdienen is door er voor te werken

*zucht*

en even realistisch; je word niet even model en verdiend daarbij ook niet ineens ¤1000 of wat jij er ook van denkt x]

Of hoer worden.

Niet door een topic op girlscene te maken met ik wil ik wil.
Pff ik hou niet van mensen zoals jou.
Als je wilt werken moet je ook wat doen ook,
ga maar lekker hard werken gewoon.
Je kan niet zomaar ff model worden ofzo,
zoiets heet talent.
Bovendien is dat ook niet lui werk.
Zoek gewoon een normaal bijbaantje zoals iedereen en werk maar lekker voor je geld.

alsof model zijn zo makkelijk is :pensive:

Voor geld moet je iets doen.
Iets doen heet werken.
En já dat kost moeite. Rot voor je.

Ik werk ook iedere week 8 uur, en mij hoor je ook niet klagen hoor.

Seks hebben voor geld