Geld verdienen met youtube?

ik hoorde laatst dat je geld kan verdienen als je een filmpje op youtube plaatst.
Weet iemand hier meer vanaf :stuck_out_tongue:?
En hoeveel verdien je dan ongeveer?

kusss <3

Nooit van gehoord

Nou ik hou dit topic in de gaten want ik wil best een filmpje plaatsen voor geld Ö

Waar heb je het over? Net zoals Esmee Denters?

Moet je youtube partner worden. Als je weinig subscribers hebt, en weinig filmpjes hebt (en ook niet meer dan 1 per week upload) word je afgekeurd.
Shane Dawson (shanedawsontv) vertelde ook in 1 van zijn video’s dat hij nog niet zo heel lang partner is, en heel vaak is afgekeurd.
Vereist dus heel veel tijd en geduld om partner te worden…

''Betalingen: Inkomsten van YouTube-partners

Als YouTube-partner is er geen enkele garantie of en hoeveel je betaald krijgt. Je ontvangt een deel van de advertentie-inkomsten die worden gegenereerd wanneer je video wordt bekeken: hoe meer weergaven, hoe meer inkomsten. Raadpleeg de overeenkomst voor meer informatie. ‘’

''Partner Program Basics: YouTube Partner Program
Print
Our Partnership Program is a revenue-sharing program that allows creators and producers of original content to earn money from their popular videos on YouTube. You can earn revenue from relevant advertisements that run against your video using Google’s proprietary technology. The program is based on cost-per-impression advertising. If your video content complies with our Terms of Use and Community Guidelines, and has thousands of views, it may be considered for the program.

Currently, the YouTube Partnership Program is invite-only. If your account has a video which is eligible for the program, you’ll see an invitation message in your YouTube account. If you are accepted into the program, you can sign in to your YouTube account to begin the steps that will enable monetization of your videos. ‘’

Ja mijn ex was dat ook vanplan, maar ik weet niet precies hoe het zit sorry…

je kan toch ook googleAdds aan je filmpjes toevoegen ofzo?
tenminste zoiets dacht ik,
dat als je dan van die reclame dingentjes bij je filmpje plaatst dat je dan ook geld verdiend

ofzo?