Geld verdienen met Textbroker?

Hoi! Ik kwam net de site textbroker tegen, waar je tegen betaling teksten kunt schrijven voor opdrachtgevers. Dit lijkt me wel iets, maar ik vraag me af of iemand er ervaring mee heeft? Of een soort gelijke website?

Ik kende het niet, maar het klinkt wel interessant! Ik ga me er denk ik wel even in verdiepen.

Ik ga me aanmelden en eens kijken of het iets voor mij is :slightly_smiling_face:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik wil me ook wel aanmelden maar weet niet of het helemaal safe/betrouwbaar is?

^ Ik moet nu een voorbeeld tekst schrijven, en aan de hand daarvan bepalen ze mijn niveau. Maar ben een beetje inspiratieloos. :cold_sweat:

^Same here haha

Dus de kans dat ik het vergeet en er niets mee doe, is groot haha.

Ik heb mij ook aangemeld, las op google veel goede reviews. Alleen ik moet nu dus ook een tekst schrijven, een licht wervende productbeschrijving. Jullie ook? Hebben jullie al een onderwerp kunnen bedenken :’).

Weet er iemand wat er met H1 en H2 wordt bedoeld? Daar heb ik geen ervaring mee.

^ Ik over een vakantiebestemming. Best wel leuk, alleen ik snap dus ook niet wat ze met die criteria bedoelen?

• Begin met een H1-titel en werk met H2-tussenkopjes51)
  • Zorg dat de H2-tussenkopjes goed de inhoud van de alinea eronder samenvatten

En dan dit nog:

HTML

• H1 voor de titel
    -H2 voor de tussenkopjes

Dit lijkt me heel tof! Ik wil me ook aanmelden, maar moet ook nog even inspiratie verzamelen voor de aanmeldtekst, haha. Ik had liever dat ze gewoon een voorbeeld gaven en je daar een tekst voor laten schrijven. Hoe moet ik een productbeschrijving uit m’n duim gaan zuigen?

Ik heb mijn tekst net ingeleverd, over de iphone 8. Ben benieuwd :’)

Misschien heb je hier wat aan?

Ik kan al wel bij de opdracht onderwerpen kijken en de hoeveelheid opdrachten die daarbij beschikbaar zijn, maar nog niet de opdracht zelf bekijken.
Er zijn best veel opdrachten beschikbaar hoor!

Ik vond het ook wel lastig om een productbeschrijving uit mn duim te zuigen, maar hopelijk heb ik het een beetje oke gedaan.

Gelukkig heb ik op school HTML geleerd, dus dat maakt het wel wat makkelijker wat dat betreft. Ik heb me aangemeld maar nog geen activatiemail ontvangen, kregen jullie die wel direct?

Dan moet je even kijken in je ongewenste mail! Daar stond de mijne in!

Daar stond ie ook niet, maar hij is net binnengekomen!

Ik ga morgen eens kijken of het gaat lukken.

Ik heb me ook aangemeld en moet ook een tekst schrijven over een vakantiebestemming. Heb echt geen idee waar ik moet beginnen maar wil er morgen even mee aan de slag.

Ik vind het jammer dat je niet zelf iets mag insturen.

^ Jaa precies, zeker omdat je ook zelf kan kiezen welke opdrachten je wil gaan doen.

Ik dacht dat dat enkel een voorbeeld was! Bij mij stond er dat je een productbeschrijving moest schrijven, maar heb toen een stad beschreven. Ik hoop dat het alsnog oke is.

Ik heb het zojuist opgestuurd, ik had niet heel veel zin om er uren aan te zitten, dus ik hoop dat ik op z’n minst “aangenomen” word. Ik laat het nog wel weten!