geld verdienen met muziek luisteren!

hey, ik ben sinds vandaag weer lid van deze site, en ik dacht dat andere het misschien ook wel zouden willen doen?

heb het weleens eerder gehad, en toen 10 dollar uit laten betalen, en dat stond er ook na 3 dagen ook netjes op mn paypal!. ben het daarna alleen een beetje vergeten, mjah.

je luistert min 90 seconden naar een liedje,waar je dan ondertussen een review voor schrijft, voor deze review krijg je dan 0,05 dollar tot 0,20 dollar(ligt aan de ‘kwaliteit’). dit geld kun je laten storten op paypal, en het is een lekker zakcentje!(gaat sneller als moneymiljonair en die site’s)

mensen uploaden hun liedjes, en zij zien dus jouw review waar jij voor betaald word, en hun hebben een idee wat mensen van hun liedjes vinden!

meld je je aan via mijn linkje? :

dit is een erg handig artikel!:

verdiennen

het is verdienen. :")

oh wat erg(geen sarcasme overigens) :flushed:
en dat terwijl ik morgen na een vakantie naar school moet haha :wink:

Dan kun je zeker maar een bepaald aantal liedjes per dag luisteren ofzo?

klinkt best geinig
ga zo eens kijken

nee volgens mij niet? je hebt wel 10 energy’s, en die krijg je 1 nieuwe elke 2 minuten!
maar voorderest vrij onberperkt hoor!

weekje denk ik?, gewoon elke dag 1 of meer dollar sparen, dan ben je der zo! 1 review duurt ongeveer 90 seconden(korte = 0,05 dollar) dus dan doe je 20 liedjes dus dat is 30minuutjes van je tijd, en afentoe tussendoor best leuk! :slightly_smiling_face:

Slotje!