Geld verdienen als je 14 bent.

je kan ook gewoon krantelopen en dat zet je hem op je moeders naam heb ik ook :stuck_out_tongue:

Ik ben expres op mijn 12de al begonnen met werken, kranten lopen haha. Daarna ben ik op m’n 14de bij de HEMA gaan werken waar ik tot op heden [bijna 16] nog steeds werk.

Gewoon kranten gaan gooien en niet zeiken.
Je moet ergens beginnen als je geld wilt verdienen.
Die droombaan vind je nou eenmaal niet al op je 14e.

gewoon folders of krantjes gaan lopen dat doe ik zelf ook betaald nog wel redelijk ook ongeverr 6-7 euro per keer 2 uurtjes werk en als je het vol houd tot en met kerst kan je kaartjes lopen en daar heb ik vorig jaar zo’n 75 euro mee verdiend dus het valt nog wel mee.
en je kan volgens mij wel als je 14 bent bij de albertheijn werken??? en voor de rest van de supermarkten geld 15 geloof ik maar daar verdien je ook niet veel mee hoor…

gewoon kranten doen, wees blij dat je iets hebt dan.
Ik werk nu bij de Hema, ben 14. Ik zou eerst op mijn 15e achter de kassa mogen, maar dat mag nu niet meer. Blijkbaar is er een of ander iemand geweest die het heeft gecontroleerd ofzo? Bij de C1000 is er een meisje van 14 die achter de kassa werkt, zo gemeen.

Wow, dat is strafbaar toch? ofja, boete voor de winkel dan? Je mag pas vanaf je 15/16e met geld werken of heb ik dat nu fout?

Nee volgens mij mag je als 14e alleen vakkenvullen toch? maar bij ons zetten ze ook wel 's mensen van 15/14 achter kassa ivm personeels te kort, maar volgens mij mag je kassa pas vanaf 16 toch?

hee ik ben 18 juli ook 14 geworden :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar uhm, bij ons in de supermarkten werken best veel achter de kassa die nog 14 zijn.

Haha lol (’: Ik draaide met 14 jaar soms al kassa uren. Maar HEMA heeft er een bepaald scholierenplan voor.

kassa mag pas vanaf 16 jaar.
Er zijn ontzettend mooie sites waarop precies per leeftijd staat wat je mag, hoe lang en hoeveel je verdient. Google gewoon even.
TS: je hebt idd wel veel slappe excuses, als je niet je best doet kom je er sowieso niet.

Volgens mij wil jij rijk worden met niksdoen.
Baantjes zijn niet bedoeld om leuk te zijn, maar om wat te verdienen. Als je eenmaal bezig bent met werken, is het nieteens zo erg, bij mij tenminste. Je hebt nog nooit gewerkt dus je kan het niet weten? Als je wat ouder bent en je mag meer dingen doen wordt het vanzelf leuker. Toen ik 14 was moest ik zwart schoonmaken, hartstikke zwaar en ik kreeg nieteens een vorstelijk loon (3 euro). Op m’n 15e ben ik in een supermarkt gaan werken en dat was heel leuk, met leuke collega’s enzo.

Ik werk in de tomaten, bramen, gezeik. Maarja, ik woon in n soort dorp in 't westland en daar heb je veel kassen. Eigenlijk wil ik ook wel 'ns bij de HEMA werken, dat lijkt me leuk!

Je mag vanaf je 15e pas vakkenvullen en de rest vanaf je 16e. Op je `14e kan ik alleen oppassen en kranten lopen bedenken. Mss kan je de straats honden uitlopen voor een euro per hond?

HEMA is enorm leuk werk hoor! Vooral het contact met de klanten vind ik erg fijn. Te zien hoe blij de wat oudere dames zijn als ik ze een uitgebreide uitleg geef over welke panty’s nou waarvoor zijn en hoe het met de kleuren in ons assortiment zit, een klein kindje die haarelastiekjes zoekt maar het niet durft te vragen, een jong koppel dat op zoek is naar een autozitje voor hun kind maar deze niet kunnen vinden en je zoekt de halve wereld af voor dát ene autostoeltje en vind het ook nog. Het is echt enorm heerlijk werken. Tuurlijk zijn er wel ondankbare en associale klanten, maar die heb je overal. Klant is koning, maar alleen als hij / zij zich zo gedraagt.

Ik werk in de AH, en daar werkt een meisje van net 14. Ze is werkzaam op de broodafdeling en mag inpakken, opzetten en vullen. Alleen snijden en ovens bedienen niet. Volgens mij is zij niet illegaal bezig hoor :stuck_out_tongue:

Je wil geld verdienen of je wil het niet?
Ga kranten doen, dat verdiend misschien niet zo heel goed, maar dan heb je tenminste nog íets om uit te geven!
Als je 14 bent, wil gewoon bijna niemand je aannemen. Daar moet je maar net geluk mee hebben.

Ik ben ook 14 , had ook heel lang dit probleem. werk nu in een strandtent (bedienen, afwas , bar enz.) , echt superleuk werk. :slightly_smiling_face: Naar mijn idee nemen ze in strandtenten vaak wel jongere mensen aan.

ik woon in belgie dus ik weet ni of het daar hetzelfde is mr vroeger deed ik wedstrijdturnen en vanaf dit jaar ( ben nu 14 mr toen ik begon 13) geef ik op zaterdagochtend kleuterturnles, leuk en ik verdien er nog wel wa mee…

Ook niet op je 16e :’) haha.

Kranten bezorgen op je ouders naam