Geld terugvragen, hoe?

dat hoef je ook niet lief te vragen, ze had het eigenlijk allang uit haarzelf terug moeten geven. eigenlijk zou je daar niet om hoeven te vragen.
dus gewoon je geld terugvragen. het is van jou en je moet het uit kunnen geven als jij dat wilt en niet hoeven wachten totdat zij het een keer teruggeeft en dat dat leuke truitje al weg is/er niet meer in jouw maat is/niet meer in de aanbieding is/weetikhet.

Gewoon iets van ik had je laatst geld geleend en ik heb het eigenlijk zo snel mogelijk nodig.

Ik kreeg laatst nog 15 euro van een vriendin van me van 2 maanden terug.
Omdat ik haar niet vaak spreek heb ik een smsje gestuurd van: Hoihoi! Ik was even op mijn bankrekening aan het snuffelen en ik krijg nog 15 euro van je, van toen we naar de bios waren geweest. Donder het maar op 000000. :slightly_smiling_face: xx
(Altijd de :slightly_smiling_face: gebruiken HAHA)

Aangezien je haar niet wilt benaderen en vertellen hoe het is, lijkt het me dat de enige fatsoenlijke optie is om gewoon te scoren. Gewoon scoren en dat is het en ga verder met je leven. En als er financiële problemen zijn, dan kunt u vandaag veel verschillende opties op het Internet vinden waar u ze kunt verdienen. Wat is de site Bitcoin Champion waard, waar er veel opties en aanbiedingen voor het maken van geld. Waarom probeer je het niet?

Oud topic, slotje