geld opeens teruggestort op mijn rekening

ik zit een beetje met een probleempje. het zit dus zo; ik had afgelopen week een jas gekocht via de online webshop van de bershka en ik heb hem inmiddels ook al binnen en gedragen enzo. alleen nu zag ik vandaag dat paypal opeens het geld van die jas heeft terug gestort op mijn rekening zonder dat ik iets gedaan heb (geen terugboeking of annulering van de bestelling o.i.d). ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen aangezien ik technisch gezien nu wel hun geld ‘gestolen’ heb en ik wil niet in de problemen raken daardoor. zou iemand mij advies kunnen geven over wat ik nu het beste zou kunnen doen?

ik weet dat er een algemeen bershka topic is maar aangezien daar al bijna een half jaar niks meer gepost is en ik best wel dringend antwoord nodig heb, leek het mij beter om een apart topic te openen.

Gewoon afwachten en het geld op je paypal laten staan denk ik.

Even Bershka mailen?

niks

ik ben ooit uiteten geweest voor 90 euro en dat werd ook teruggestort. Ik moest toevallig een dag later naar de bank voor iets anders en toen heb ik het ook gezegd. Zij zeiden ook, niks doen. Lost vanzelf op. Is nooit gebeurd.

NC

Ik zou ook niks doen. Je kunt het geld altijd weer naar ze overmaken als ze daarom vragen.

Heb je een account daar? Zo ja, kijk daar of het bedrag open staat of niet.

Volgens mij gebeuren zo’n foutjes wel eens. Ik heb ooit eens carnavalskleren gekocht in Duitsland voor ruim 50 euro, en dat is nooit van mijn rekening afgeschreven. Dat is inmiddels al een paar jaar geleden.

Ik heb ooit een keer een sjaal gekocht bij Louis Vuitton voor 400 euro wat 3 dagen erna werd teruggeschreven :’))) (dacht even dat ik 1x in mijn leven geluk had) was ook een foutje van hun kant, maar zijn ze (natuurlijk) wel achtergekomen. Je hoeft zelf niets te doen en anders nemen ze wel contact met jou op!

Als ze binnen een week geen contact opnemen zou ik ze even mailen of bellen.

Ik zal gewoon even aankijken of er iets gebeurd. Ik heb ooit in Wenen in de Forever 21 een bikini gekocht (gepind) en dat geld is nooit van mijn rekening af gegaan, achja gratis bikini!