Geld op festivals

Hallooo, over een week ga ik met 2 vriendinnen naar Indian Summer Festival, en ik blijf daar dan 2 nachten slapen. Ik heb er echt super veel zin in maar ik vroeg me 1 ding af. Je mag namelijk wel voedsel meenemen naar de camping, maar niet mee op het festival terrein. Dus ontbijt ofzo nemen we gewoon zelf mee. Maar hoeveel geld denken jullie dat je ongeveer nodig hebt voor 1 weekend, als je daar op het terrein in de avond en in de middag ook nog gaat eten en drinken? Alvast bedankt (:

Pfoe, dat hangt er heel erg vanaf hoe duur de munten daar zijn(als ze met munten werken) en anders hoe duur het eten en drinken is. Misschien dat je hier eerst iets over kan vinden op de site van het festival ofzo? Dan is het al een stuk makkelijker in te schatten hoeveel je ongeveer mee moet nemen.

Veel. Hangt er natuurlijk vanaf hoe duur de munten zijn, maar reken maar op flink wat geld. Op de meeste festivals waar ik kom zijn munten 2,75 (4 voor 11 euro) en betaal je al gauw 2 munten voor slechts een tosti. Een tosti voor 5,50 au.
Bier/fris is meestal 1 munt, wijn 1,5
wc is eigenlijk altijd gratis anders is het wel heel lame

Ik heb vorige week op een festival 33 euro uitgegeven (1 dag). Gewoon aan eten en drinken
Omdat je dus daar per se eten en drinken moet kopen is het altijd lekker prijzig

Ik zou op 20 tot 30 euro rekenen denk ik. Ligt er ook aan of je veel drinkt en of het water bijvoorbeeld gratis is.