Geld nodig

Haai, ik wil graag geld verdienen, maar ik haat een krantewijk.
ik ben 13jaar dus zal niet snel werk krijgen, ookal zeggen sommige mensen dat je dat best nog weleens kan krijgen.

ja, folders.

geduld hebben, 1 of 2 jaartjes wachten. straks mag je tot je 70ste gaan werken.
misschien kan je oppassen in de buurt.

zwart werken…

wachten, zwart werken of folders

Toen ik 13 was had ik een baantje in de afwas , was zwaar relaxed(soms wel druk) en je krijgt ook nog eens fooi :grinning:

Wachten idd…
Waar heb je op je 13e zoveel geld voor nodig?

Je kan ook online geld verdienen met het klikken van mails enzo. Ik doe zelf gekkengoud, daar heb ik al ¤25 verdiend in 2 maanden =) Kost een aantal uurtjes en je kunt het niet wekelijks doen…maar die ¤25 extra is wel chil.

Oppassen. (:
Hoef je weinig mee te doen, als je meerdere oppasplekken per week hebt kan je aardig verdienen. C:

Als je écht geld nodig hebt kan je het beste oppassen of folders doen.

Folderen of oppassen (al zou ik niet iemand van 13 laten oppassen, maar voor een ouder persoon gaan). Je moet niet te veel eisen aan een baan hebben. “Nee dit is niet leuk, hier word ik vies van, bah dit is zo saai, nee dit verdient te weinig, ik wil niet in een supermarktpakje rondlopen, nee die overal staat me niet hoor, ik wil ook niet illegaal” Zo kom je er dus nooit.

-

Ach zo graag wil je geen werk blijkbaar anders had je wel 'n kranten/folderwijk genomen (:

bij de scapino mag je werken als je 13 bent vertelde de meneer van de scapino hier in de buurt:)

je mag echt n iet bij de scapino werken als je 13 bent. waarom niet omdat die kerel dan een boete kan krijgen. dus of wachten of folders… waarom heb je zoveel geld nodig?

en oppassen je bent zelf nog een kind… wat als er iets gebeurd wat je niet verwacht wat ga je dan doen…

en ook wat katrienduck zegt… als je echt geld wilt neem je een folderwijk

oppassen is het enige wat ik kan bedenken.
en met wuzzon (online ringtones etc. verkopen) heb ik bijna ¤200 verdiend xD

Iid, zwart werken. En anders kan je niet meer dan een kranten/folderwijk doen denk ik.