Geld mee op vakantie

25 euro voor snacks, ijsjes en terrasjes lijkt mij erg weinig. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al haha.
Daar maak ik denk ik 50 euro van, iets overhouden is nooit erg. (:

Idd beter iets te veel dan te weinig :wink:

Ik zou gewoon voor 600 euro gaan, je hoeft het niet allemaal uit te geven en dan weet je zeker dat je geen spijt hebt dat je te weinig meegenomen hebt :’)

Vorig jaar heb ik wel 500 euro aan uitgaan uitgegeven in 10 nachten, en ongeveer toch wel 30 euro per dag aan drankjes op het strand of etc. Shoppen heb ik maar één dag gedaan en toen 100 euro uitgegeven. Dus ik zou toch wel 600 euro minimaal meenemen.

Ik heb ooit eens zo’n reis met een vriendin gemaakt en ik nam 225 euro mee. Dat was bijna op, en ik had ook nog een paar schoenen van 80 euro gekocht. Ik vind wel dat jullie veel geld uitgeven aan uitgaan… Het was btw een reis voor 10 dagen, maar ik was toen wel wat jonger (16/17).

Ga je naar een camping?
Ben er vorig jaar en het jaar ervoor namelijk geweest

^ Ik denk een hotel want het is all inclusive. Of bestaan er tegenwoordig ook campings die all inclusive zijn?
Maar ik zou ook rond de 600 euro meenemen als ik jou was :slightly_smiling_face:

Ik weet echt niet hoeveel ik moet meenemen nu. Ga 10 dagen naar lloret in een appartement. Maar ik drink eigenlijk niet, hooguit 1 of 2 glaasjes…

Toen ik 11 dagen in Albufeira zat, heb ik 325,- uitgegeven (wat érg weinig is). Wij dronken bij het appartement, gingen vervolgens uit en dronken daar bijna alleen maar water. Dat is echt een héél stuk voordeliger.

Toch moet je rekening houden met borg, wat kan oplopen tot de 100,-, dat moet je dus sowieso extra meenemen. Als ik jou was zou ik 500euro meenemen, mocht je dan willen shoppen kan dat, of lekker uit eten zonder dat je in geldnood zit.

Ik ga 3 weken op vakantie en krijg rond de 1000 euro mee (daar betaal ik ook de camping mee voor die 3 weken), stel dat er iets gebeurt, dan heb ik in ieder geval genoeg geld bij me.

Ik ben 8 dagen naar Albufeira geweest en heb zo’n 450 euro uitgegeven. Daarbij komt wel dat ik mn portemonnee ben verloren waar 100 euro in zat, en ik dus een reisdocument moest aanvragen etc. Dat heeft bij elkaar minstens 150 euro gekost, dus ik heb eigenlijk maar rond de 300 euro uitgegeven (heb gelukkig alles terug gehad van de verzekering). Heel weinig als je bedenkt dat we letterlijk élke dag uit eten zijn geweest, elke ochtend brood etc zijn wezen halen (want we zaten in een appartement en hadden alleen logies), ik een stuk of 7 cocktails op heb en we elke avond uit zijn geweest met nog wat drankjes. Ohja, én ik heb nog gewinkeld en een stuk of 3 kledingstuks gekocht :slightly_smiling_face: en we zijn ook een aantal keer met de taxi geweest en we hebben zelfs een excursie gedaan. Ik heb trouwens wel een aantal cocktails gratis gehad, haha…

ok, denk dat ik zoiets ga doen. Thanks voor je reactie ; )