Geld mee op excursie

Hallo iedereen :slightly_smiling_face:
Ik ga dit jaar met school op buitenlandse excursie naar Madrid,
Maar ik heb dus geen idee hoeveel geld ik mee moet nemen,
als jullie op excursie gaan, hoeveel geld nemen jullie dan mee, en waar besteden jullie dat dan aan?
xoxo

Ligt eraan. Wat moet je allemaal zelf betalen op die reis?

En hoe lang ga je?

Nou alles zit erbij inbegrepen, eten enzo slaapplek, dus waarschijnlijk echt gewoon het zakgeld voor het winkelen, uitgaan enzo :slightly_smiling_face: De excursie duurt trouwens een week!

30 of 50 ofzo?

Oh, dan zou ik niet meer dan 50 euro meenemen.

je pinpas meenemen en zorgen dat daar minstens 100 euro opstaat?

Ik vind het zelf altijd fijn om te weten dat ik meer geld heb dan ik nodig heb, je weet maar nooit.

Neem gewoon je pinpas mee en zorg dat je een tijdje niets uit geeft? Dan heb je in elk geval genoeg!

30 of 50 vind ik eerlijk gezegd heel weinig.
Ik zou eerder rond de 150 euro denken.
Dingen waar je het aan uit kunt geven:

• eten/snacks
  • drinken
  • Ijsje
  • Shoppen
  • Uitgaan
    En geloof me, het gaat hard. Ik ben pas 3 dagen naar Berlijn geweest met school en ik heb al 90 euro uitgegeven en dan mochten wij niet eens uitgaan, kan je nagaan in 1 hele week.
    Veel plezier iig!

wow 50 euro is echt weinig…
wat tessz ook zegt:
een snackje tussendoor,
winkelen,
souvenirs,
uitgaan,
uitjes oid…

kost best wel veel hoor een weekje weg in iedergeval zou ik wel 200 euro op je pinpas zetten en 70 euro los meenemen (dat op je pinpas hoef je natuurlijk niet allemaal op te maken.)

ja idd 50 euro is echt weinig daar kun je net n tshirt van 30 euro mee kopen en wat te eten en drinken en dan heb je wat klein geld over haha
ik zou ook echt veel meer meenemen
zet het op je pinpas als je niet uitgeeft heb je het toch nog
mischien vind je wel super leuke kleren ofs

Ik kreeg toen ik een week wegging 100 euro van mijn ouders…

Toen ik naar Parijs ging, nam ik 50 euro mee.
We waren 4 dagen. En we kregen elke dag zakgeld. 3 dagen 10 euro en de laatste dag 20 euro. (we kregen op de laatste dag onze borggeld terug).
Ik had nog veel geld over.

Toen wij in Londen waren had ik geloof ik 50 euro bij me en daar heb ik het heel erg ruim mee gered. Ik weet niet precies hoeveel pond dat is, maar goed.

Ik zou iets van ¤200 euro meenemen, beter iets te veel dan te weinig toch.

Zorg dat je wat contant hebt, en dat je wat op je pas hebt staan. Zo kunnen je ouders je ondersteunen als je onverwacht iets duurs moet betalen ofzo. Maar ja, ligt er aan wat je daar wil doen. Wil je daar uitgebreid gaan shoppen of uitgaan, dan zou ik wel richting de ¤200 gaan. En zoals SABREPULSE zegt, beter te veel dan te weinig.

Nou grote kans dat je wel wat gaat winkelen, en meer dan 50 euro heb je misschien niet nodig maar het is wel fijn als je op zo’n moment niet 3x hoeft te checken of je het wel haalt met je geld. Ik zou idd rekenen op ongeveer 150 euro, dat gaat dan waarschijnlijk niet op, maar toch.

Ik zou zeker 50 euro cash meenemen en eventueel nog je pinpas voor als je nog wat extra nodig zou hebben.

100?
zou het wel op je pas zetten, dat is altijd makkelijker in het buitenland, maar dat was je denk sowieso wel van plan.

Toen ik naar London ging had ik rond de 150 euro meegenomen. En alles was al betaald dus het was puur voor het shoppen etc. En ik hield niets over, hah