Geld krantenwijk

Hoeveel verdienen jullie met een krantenwijk/folders en hoevaak doe je het per week?

Helaas ik heb geen krantenwijk. Ik ben absoluut niet het type dat door weer en wind dingetjes wil rondbrengen.
Ik ben van het vakkenvullen, waarmee ik gemiddeld 150 in de maand verdien. Vergoeding van mijn stage is 160, en dan nog 70 van de IB-groep.

P.s. Beetje slecht topic naam als je het alleen gericht op krantenwijk/folders wilt houden.

Ik werk niet. Heb alleen stufie :stuck_out_tongue:

deed 1 a 2 keer per week 4 uur 7,50

Ik verdien tussen de 50-70 euro per maand en ben ong. 4 uur per week ermee bezig…

ik ben amper 2 uur bezig voor 2x, en ik verdien 40 euro p/mnd

een vriendin van me gaat dat nu doen…ze krijgt er ongeveer 14 euries voor per week…moet je anders eens rond surfen op internet, dan zul je het vast en zeker ergens vinden. Succes!

1x per week zo’n 13 euro (foldersss)

Ik heb een krantenwijk gehad, kreeg zo’n 165 euro per maand of zo. (ik was toen 15/16)

ik vind dat sommige hier echt veel verdienen,
ik doe een folderwijk en verdien zo’n 6 euro per week (ben er anderhalf uur mee bezig) 1 keer per week

Ik was geloof ik 14 toen ik kranten liep en verdiende 40 euro per maand. Anderhalfuurtje was ik ermee bezig.

Hier zijn jullie mooi 3 jaar te laat mee…

Ik kan niet werken, laat staan foldere -.-

ik ga binnenkort folders rondbrengen, dus ben benieuwd hoeveel ik ga verdienen

@epistaxi,
haha, wat stom XD had ik helemaal niet gezien, dacht dat dit een nieuw topic was

60/70 euro per 2 week. Het kost in totaal (kranten vouwen en bezorgen) ongeveer 7 uur per week…

ik moet folders vouwen en bezorgen 1x in de week. per maand krijg ik ongeveer 90 euro!

woooow!! voor wat werk jij @domblondjexxxx

toen ik het deed in de zomer 3 jaar geleden kreeg ik er 60 per maand voor. toen had ik rond de 16 folders die ik moest vouwen.

ik deed het ook, het meest rottige en slechtbetaalde baantje ooit.
ik kreeg ongeveer 40/50euro in de maand, en daar liep ik dan 2x in de week voor ongeveer een dik uur… en dan al dat vouwwerk nog.