Geld inzamelen voor dance4life.

Omdat onze school 50jaar bestaat moeten de bovenbouw geld inzamelen voor dance4life. heeft iemand misschien ervaring met geld inzamelen? Over drie weken moet het geld ingeleverd worden, en we willen het liefst 1000euro. Ik weet het is veel maar we willen het liefst elke dag vrij maken om geld in te zamelen en een prijs te winnen voor het meest opgehaalde geld. We zijn met z’n drieen en hebben al twee ideeën:

• Een bingo in een berjaardentehuis organiseren en loten voor ¤2.50 per stuk verkopen.
  • Met een collectebus langs de deuren gaan ( hier gaan we woensdag toestemming voor vragen bij de gemeente.

Heeft iemand nog meer goedkope ideeen, waar geen vergunning voor nodig is? Ik hoor het graag!
( Sorry voor het geval er al een topic hierover bestaat maar de zoekfunctie deed heel raar )

• Sponsoorloop
  • Zip your lippen (Je gaat 24 uur niet eten en je word dan gesponsoord door mensen bv buurman/vrouw etc.)
  • Een grote verkoop (garagesale maar dan alle spullen van alle mensen van de hele school)
  • Met de klas klusjes doen in de buurt. ( Of een grote carwash)

Thanks, maar omdat de hele school individueel geld op moet halen, zou het raar zijn als de kinderen die zelf geld op moeten halen ook nog is geld moeten geven om aan een actie van 2 van 500 kinderen mee te doen. En zo’n actie is denk ik wat lastig om binnen 3weken nog te regelen. Maar we gaan inderdaad misschien auto’s wassen, al verdienen we daar denk ik niet erg veel mee?

up. :grinning:

Houd een feestje en vraag 5 euro entree. Dan doe je ook nog iets met het dansen