geld inzamel ideeën?

haaay
ik wil vrijwilligerswerk gaan doen in afrika, maar hier zit een enorm prijskaartje aan. Heeft iemand tips/ideeën om veel geld in te kunnen zamelen hiervoor?
Het is ten slotte wel een goed doel! kus

bak cakjes, koekjes etc en verkoop ze?

mijn broer heeft dat ook gedaan voor India. hij heeft Indische hapjes verkocht en thee. je kon voor 5 euro een baksteen kopen om hem te sponsoren voor India. een lootjes actie waarbij je een Indisch pakket kon winnen maar dat kostte niet zo veel ivm het geld natuurlijk. hij had mazzel dat mijn ouders bij het leger des heils werken dus hij had al een zaaltje en mensen. maar misschien kan je dat doen op een markt waar je gratis op kan staan?

Ik gaf natuurfotografie workshops aan mensen op school (: Je zan mensen kunnen aanspreken of ze je willen sponsoren ofzo.

Ik weet eigenlijk niet of je zomaar geld in mag zamelen?
Vind het echt zoiets waar weer allerlei regeltjes aan vast zitten.

Maar, idd. Geef mensen iets terug voor hun geld. Je zou iets kunnen verkopen, maar je zou ook bijvoorbeeld toegang kunnen geven tot een blog oid waar jij je verhalen over Afrika bijhoudt? Mensen zien graag wat er gebeurd met hun geld :stuck_out_tongue:

Misschien kun je een keer een benefietconcert oprichten ofzo? Je kan dan allerlei kleine bandjes vragen om gratis op te treden, je vraagt een eten of drinken ding om jou te sponsoren door jou gratis eten te verstrekken in ruil voor reclame, en dan kun je ook nog iets voor kinderen doen ofzo?

thanks! x

langs de deuren gaan of oude spullen verkopen of je kan een evenement organiseren je kan ook cakejes koekjes brownies of cupcakes gaan bakken en verkopen. :wink:

Oud topic, slotje.