Geld bijverdienen !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou graag eens wat geld bij verdienen, want ik krijg geen kleed/zak geld… Mijn ouders betalen gewoon mijn kleren enzo en als ik iets nodig heb krijg ik geld. Maar ik zou gewoon graag wat geld achter de hand willen hebben voor als ik bijvoorbeeld eens spontaan ergens heenwil… En dat ik niet eerst naar mijn ouders moet.

Maar nu ging ik dus op internet zoeken voor wat andere mensen doen om geld te verdienen. Toen vond ik dat een meisje zelf dingen maakte, zoals bijvoorbeeld sleutelhangers en die verkocht op marktplaats. Nu lijkt mij dat ook erg leuk en ik kan (als zeg ik het zelf) best goed dat soort dingetjes maken.

Maar ik weet niet wat !!! dus hebben jullie misschien ideeën daarvoor ? Ik heb deze vakantie best veel tijd dus als jullie een leuk idee hebben zal ik het eens proberen te maken en een foto maken zodat jullie het kunnen zien…

Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden als ik iets via marktplaats verkoop ??

Groetjess

Sorrie voor het lange verhaal en eventuele spelfouten xD

Volgens mij levert dat nou niet echt geld op… Je kan beter een baantje zoeken.

Misschien kom je iets serieuzer over zonder zoveel uitroeptekens te plaatsen !!!

Je moet je al echt kunnen onderscheiden van de grote meningte qua originaliteit.
Veel producten bestaan al, en je moet dan je doelgroep weten te overtuigen dat JOUW producten de mooiste, beste, … zijn.
Er is ontzettend veel concurrentie met veel dingen, dus het lijkt me ontzettend moeilijk.

Een baantje zoeken lijkt me een stuk handiger.
Of spit je kasten eens door, en verkoop een aantal kledingstukken of andere spulletjes die je niet meer gebruikt of draagt.

Als ik jou was zou ik iets minder uitroeptekens gebruiken, wat dacht je van 1!!!

zoek gewoon een baantje. neem een krantenwijk of kassa baantje/vakken vullen.
levert meer op dan zelf dingen maken. Daar heb je namelijk ook nog materiaal kosten enz voor nodig.

Ik had toen ik 14 was ook een eigen handeltje maar niet in sieraden en oplaatst werd de concurentie zo groot dat ik meer moest aanbieden voor hetzelfde geld of mijn prijs moest verlagen. Dus ben ik ermee gekapt.

Je kan beter op zolder kijken voor oud speelgoed ofzo. Dingen als lego of stripboeken willen nog wel eens wat geld opleveren.

Je producten/diensten positioneren op internet is niet gemakkelijk!
Vaak blijken zulke dingen niet echt winst op te leveren.

Kun je geen oppasbaantje nemen ofzo?

Wat dacht je van een krantenwijk?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? Of misschien folders lopen?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: Of een postwijk?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? Ja misschien kun je dat doen!!!

Of gewoon minder uitroeptekens? Komt een beetje wanhopig over;)

Iig succes:)

ga oppassen/krantenwijk