Geld besparen!

hee!
Ik wil al een tijdje die foundation van Maybelline; dream satin liquid.
maar die is niet goedkoop, dus ik dacht; ik ga hem zelf maken!
Ik heb wél de gewone mousse van maybelline, en ik heb ook gewoon een vloeibare foundation.
Dus ik heb wat mousse op mn hand gesmeerd, en de vloeibare foundation daarbij gedaan en het met mn vinger gemixt.
HIJ IS PERFECT!!! hij is luchtig, dekt goed zonder een cake gezicht en je hebt helemaal niet veel nodig. En het aller belangrijkste is nog HIJ IS GRATIS. nouja, niet helemaal want je hebt natuurlijk die andere foundations ervoor gebruikt maaar toch. Het heeft je wel 13 euro ofzo bespaard!

Dus als jij nog tips hebt om geld te besparen door make-up te mengen tot iets, zet het hier neer!

Kus!

eigenlijk is het helemaal niet nodig om je haren met shampoo te wassen, (je haar wordt alleen maar vet omdat je het wast!) alleen water is genoeg
in het begin krijg je dan wel een extreem vettige kop, maar dat gaat over na 3 weken tot een half jaar (je kan ook afbouwen natuurlijk, da’s minder genant^^)
klikt goor he :p, maar het is waar

Maar shampoo ruikt zo lekker (A)

Je hoeft niet van die ontiegelijk dure dag - en nachtcremes te kopen body lotion doet ook wonderen op je gezicht!

ik gebruik gewoon GEEN verdere make up dan mascara dat is pas geld besparen

haha dat wel, maar je kan ook een daguitstp naar het kruidvat plannen en dan aan alle shampoos gaan ruiken (da’s goedkoper dan naar een pretpark gaan XD)

Body lotions bevatten meestal teveel parfum voor je gezicht. Dat is dus niet aan te raden.

Heb je genoeg van je minerale foundation en heb je liever vloeibare foundation? Gooi hem nou niet weg maar voeg er een beetje dagcreme aan toe! Doe het liefst beetje bij beetje om bacterie ontwikkeling te minimaliseren.

x

eeh.
eeh.
pak niet teveel dagcreme in 1x (doe ik altijd wel en dan kan ik de helft weggooien van wat op mijn vinger zit.) scheelt je de helft van je dagcreme…

hahahaha me 2 alleen koop ik heeel veel Lipgloss van wat duurdere merken ensow. en ik gebruik wel oogpotlood (niet dat dat duur is van Bourjoizzzzzz)