Gel- of solarnagels?

Maandag dilemma!

Ik twijfel tussen gelnagels en solarnagels. De voordelen en nadelen heb ik een beetje afgewogen maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Zelf neig ik erg naar gelnagels… tips zijn welkom!

Daarnaast; wat zijn een beetje de gemiddelde prijzen en waar moet ik op letten? Een winkeltje in de buurt zet gelnagels voor 35 euro en solar nagels voor 40 euro. Volgens mij heb je dan nog geen nagellak erop… Voor mij is het belangrijkste dat mijn nagels er mooi en netjes uitzien en ik er geen pijn of last van ervaar. Ik werk gewoon in een winkel dus ben veel met mijn handen bezig.

Let me know! :bowing_man:

Ik heb eigenlijk al jaren gelnagels, soms met een pauze d’r tussen.
Maar een nieuwe set bij mijn nagelstyliste is 40 euro en dan 30 om het bij te laten werken, voor nieuwe klanten.
Het blijft bij mij altijd rond de 6 weken zitten.
En bij gel word er gewoon een basislaag op gezet daar word gewoon overheen gelakt dus ik vind het raar dat je dan nog geen kleur zou hebben :grin:
Maar ik heb geen ervaring met solarnagels.

Thanks Eva! Ik las helaas je berichtje vandaag pas en heb gisteren mijn nagels laten doen haha. Ik wou in eerste instantie ook de gelnagels laten zetten, alleen was dit helaas niet mogelijk.

Uiteindelijk toch voor solarnagels gegaan met daar over heen gelnagellak. Het ziet er super uit! Moet wel erg wennen aan de lengte van de nagels aangezien het natuurlijk niet van jezelf is. Wel een aanrader! :flushed:

Solarnagels zijn gevaarlijk