Gekwetst ofzo

Hallo allemaal!

Ik heb 2 maanden geleden tijdens het uitgaan een leuke jongem leren kennen, ik had met hem gezoend.
We hadden hele leuke gesprekken op whatsapp en het klikte echt tussen ons. Hij vroeg om af te spreken, maar helaas kon ik toen niet. Maar de leuke gesprekken gingen gewoon door. Helaas zag ik hem afgelopen zaterdag met een ander meisje zoenen. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij reageerde heel laf. Ik heb daarna niet meer tegen hem gepraat. Nu kreeg ik een paar dagen geleden dat hij zich kut voelde dat hij me gekwetst heeft en hij zei sorry. Ik weet dat hij dit meent. Na een gesprek kwam eruit dat hij me njet leuk vond want hij vindt niet snel meisjes leuk, maar hij vond wel dat we leuke gesprekken hadden. En hij kon niet snel om een meisje lachen, maar wel om mij. Ik heb toen gezegd dat ik blij ben dat hij dit heeft verteld en dat ik nu weet hoe het zit. Geen reactie terug gekregen. Maar door dit berichtje ben ik beetje verward, bedoelde hij: ik voel me schuldig, dus ik wou even van mijn schuldgevoel af. Of: Sorry dat ik je gekwetst heb en ik wil je te vriend houden. Of: Sorry, ik heb er spijt van, kunnen we doorgaan met onze leuk gesprekken en misschien wordt het ooit nog wat als we elkaar beter leren kennen.

Wat denken jullie?

( ik weet trouwens dat het geen goede jongen is omdat hij een ander zoent waar ik bij ben, hij wist overigens dat ik er was.

ik zou er als ik jou was geen tijd in steken… zoenen in jouw bijzijn en ontwijkend whatsapp gedrag zijn nou niet echt tekenen dat hij geïnteresseerd is. misschien probeert hij wel hard-to-get ofzo, maar daar heb je toch ook geen zin in lijkt me.

Zou het laten gaan, niks meer sturen. Als hij wil dat het doorgaat, stuurt hij vanzelf wel. Voor nu lijkt het op schuldgevoel wegpraten.

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat hij na een paar dagen toch nog aan mij denkt zegt toch wel wat?
Ik denk dat ik zelf wil dat het zo is.

Toch zou ik het laten gaan, als hij jou wilt, vecht hij maar voor je :wink: !
En geloof me als hij geïnteresseerd in je is, doet hij dat wel!!

Je wilt het, idd. Dit soort dingen zal ik nooit, maar dan ook nooit van jongens begrijpen.
Dat onduidelijke gedoe. Wat wil je zelf nou? Vertel het haar en laat haar niet in twijfels achter… Jemig.

Go on girl! Er zijn nog genoeg andere jongens die je wel serieus nemen en hun best voor je doen.
Het is lief van hem dat hij zich schuldig voelt en dat hij dat zegt;
Maar als hij verder niet duidelijk maakt dat hij een tweede kans wil zou ik hem vooral laten.