gekwetst en toch vrienden?

Hoii,
ik heb echt momenteel een rot periode. Ik had bijna met een jongen en er gingen ook verhalen rond dat hij mij ook leuk vond. We hadden afgesproken met vrienden en toen deed hij heel close met zn hand de hele tijd op mijn been en lief naar me lachen enzo. Als ik met m praatte op facebook noemde hij mij prinses en zei hij hele tijd dat hij mij wilde knuffelen enzo. Ik voelde me zo gelukkig toen! Maar toen hoorde ik van een hele goede vriend van me (wat zijn beste vriend is) dat die jongen terug is bij zijn ex. Ik ben heel erg gekwetst en was en ben er ook nog kapot van, want hoe kon hij mij dit aandoen. Hij had verhalen verteld over 2 meisjes die m leuk vonden en dat hij niet zo aardig tegen ze deed om ze geen valse hoop te geven, en dan doet ie dat vervolgens wel bij mij. Ik had m sindsdien niet meer gesproken maar 2 dagen geleden begon ie doodleuk tegen me te praten alsof we nog dikke vrienden waren. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, want ik had nooit echt verteld dat ik m leuk vond. Ik wil het contact niet verbreken want ik wil opzich later nog wel vrienden zijn maar ik moet t allemaal ff verwerken. Dus hoe los ik dit op als hij nog zo met me omgaat alsof ie van niks afweet?
xx

pleasee ik heb hulp nodig :frowning_face:

Hoi, ik ga direct met de deur in huis vallen misschien zou het beter zijn om eventjes afstand van hem te nemen,en als je echt nog vrienden met hem wil blijven het toch eens subtiel aanhalen dat je hij je heeft gekwetst.
Het is belangrijk in welke relatie dan ook als het nu om een vriendschaps of liefdesrelatie gaat dat je eerlijk bent met elkaar. Hij had vast geen bedoeling om jou te kwetsen (zowel wat een klootzak tussen haakjes). Met iemand praten die je vertrouwd kan ook goed zijn om eens je hart te luchten,alles op een rijtje te zetten en advies te krijgen vanuit een andere invalshoek.

Veel succes, Daisy

Wist hij dat je gevoelens voor hem had?

Zeg tegen hem dat je echt wat voor hem voelde, en dat het je gekwetst heeft hoe hij je op deze manier behandelt heeft. Misschien ligt het voor hem anders, dat hij juist dacht dat jullie gewoon vrienden waren, meer niet.
Praat er goed over met hem.

naja i think so, want het was ook wel voor iedereen duidelijk dat ik hem wel leuker dan anders vond en wij ook zo deden, maar ik heb het niet tegen m gezegd.

Voor de rest t is nu een week terug dat dit is gebeurd, kan ik m alweer spreken of moet ik t nog even laten?

Overal verwijderen en geen contact meer hebben met hem.

Maar dat is dus het probleem, dat wil ik helemaal niet :’(