Gekwetst en bedrogen.

///////////////////////

Hij heeft tegen je gelogen.

Dat hij niet eerlijk tegen je is geweest zegt al veel inderdaad, en uit je verhaal maak ik op dat het vertrouwen is weggezakt. Tja, ik vind het wel lastig moet ik zeggen. Als eerste zou ik iniedergeval beginnen met wat je precies voelt, gewoon even je hart luchten en kijken hoe hij reageert. Wel in RL, anders kan hij je nog een beetje ontwijken, een blik zegt al genoeg. :wink:

Vraag hem eens of dat smsje een leugen was, of er iets veranderd is of dat alles wat hij over jou zei gelogen is. Hopelijk gaat hij dan de waarheid zeggen of zo. En als die dus eigenlijk niks voor jouw voelt, zou ik het misschien uit maken of zo…
Immers als hij eigenlijk niks voor jou voelt, dan is de relatie toch gedoemt te mislukken, dus kun je het beter sneller uitmaken dan het aanhouden omdat je bang bent voor het liefdesverdriet.

Ik snap dat je je zo voelt. Dat hij zegt dat ie het niet erg zou vinden als je met een andere zou zoenen is echt complete onzin! Praat er een keer goed over in real life. En als hij echt van je houdt & niks voor dat meisje voelt, kan hij ook best wel het contact met haar verbreken. Hij heeft toch met jou. Dan moet ie ook niet met z’n ex gaan kloten. Als ie daar moeilijk over gaat doen, zegt het toch al genoeg lijkt me?

Volgens mij probeert ie wat ie heeft gedaan alleen maar goed te praten, zodat jij hem weer vergeeft. Als ik jou was zou ik het uitmaken, maar dat ben ik.

Ik bedoeld hij liegt en bedriegt. Dat zijn vaak gewoonten die mensen niet snel opgeven.
Edit: En dat zie ik hem ook niet doen, omdat hij nu vastzit in een web van leugens ook tegen zijn exvriendinnen (als dat al leugens zijn) en ik denk niet dat ie even tegen ze verteld dat het allemaal gelogen was…

Tja, meneer wou niet overkomen als ‘een player’ naar zijn eigenzeggen.

Je haalt me de woorden uit de mond

God dit is precies hetzelfde als wat ik een maandje geleden heb meegemaakt…
alleen hadden wij al ander half jaar. de smoesjes moet je niet geloven! want als hij je eenmaal bedrogen heeft doet hij het opnieuw!
die pijn is hij niet waard! geloof me!

als je wilt praten note me maar! ik weet precies hoe je je nu voelt!

Lieve schat, ik wens je echt het allerbeste en als hij liegt en bedriegt is hij dat niet. Ik zou het uitmaken, mensen die liegen geven het niet op, zoals ik al zei. Ze zitten vast in hun leugens en daarnaast is het een gewoonte geworden. Bovendien, als hij écht van je houdt, dan geeft ie alles voor je op, leert ie het af en komt ie naar je terug. (Als hij dit doet, zou ik hem nog niet gelijk volledig vertrouwen, maar als hij dat doet is het wel een begin). Doet hij dit niet, ben je hem gewoon niet waard.

Je wilt hem niet kwijt, want niemand wil graag dingen verliezen waar ze omgeven, maar soms is het gewoon het beste voor jezelf.

Ik wil 'm een kans geven om zichzelf te bewijzen, dat ga ik hem volgende week ook melden [Deze week wou ik even geen contact, ook door examens enzo] En mocht ie die niet aangrijpen is het helemaal gebeurt voor me. Mocht ie dit wel doen, mag die eerst m’n vertrouwen terugwinnen.

Ik snap niet helemaal
hij heeft toch met haar gezoend voordat jullie hadden? dat is toch niet bedriegen?
waarschijnlijk deed ie gewoon stoer tegen die miranda met dat smsje anders had ie het binnen 2 maanden toch wel uitgemaakt?
en hij heeft met jou anders was hij toch wel met haar gebleven?
ik zou me niet zon zorgen maken.

Wat valt er niet aan te snappen als ik vragen mag. Het staat er zeer duidelijk wat er gebeurt is.

er staat niet of hij met haar zoende voor hij met jou had of erna.