Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe heeft een jongen jouw hart wel eens gebroken of verschrikkelijk gewketst?
Ik zelf heb dat namelijk wel eens gehad;
- Ik was voor het eerst verder gegaan met een jongen waar ik verschrikkelijk verliefd op was. We hadden hét nog niet gedaan ,maar wel ‘handwerk’. Ik dacht dat we door deze stap te maken echt iets zouden krijgen en dat het gevoel dat ik voor hem had dus ook wederzijds was. Maar in plaats daarvan vertelde hij me later dat hij het fijn vond dat hij een meisje had gevonden waarbij hij verder kon gaan zonder dat het serieus was omdat hij totaal geen gevoelens voor me had. Hij behandelde me echt als een slet door allemaal vunzige smsjes te sturen en dat hij wilde afspreken ‘omdat hij zin in me had’. Ben daarna nooit meer naar hem toe gegaan maar ben er wel echt kapot van geweest.
- Tijdens het uitgaan kwam ik een hele leuke jongen tegen en hebben we de hele avond gedanst en veel gepraat. Op het einde kwam de afscheidszoen en ik was helemaal in de wolken.
De volgende dag voegtde hij me toe op facebook en begon tegen me te praten, dus ik helemaal blij dat hij contact met me zocht. Maar het gesprek verliep anders dan dat ik gehoopt had, hij vond mijn vriendin eigenlijk heel leuk maar ze was te knap voor hem, vandaar dat hij naar mij toe was gegaan. Hij was bang dat hij door haar afgewezen zou worden en ik zou dat niet bij hem doen. ‘Hij vond het wel heel gezellig met me hoor.’ En daarna probeerde hij de heletijd haar nummer te regelen en vroeg hij aan me wat ze van hem vond. Gelukkig heeft mijn vriendin hem toen helemaal verrot gescholden over wat een eikel hij was, want daar had ik zelf de ballen niet voor.
Misschien dat ik dit topic aanmaak omdat ik hoop dat ik niet de enige ben die dit soort ‘blauwtjes’ wel eens heeft gelopen, en daarbij kunnen jullie je verhaal dus ook kwijt.
Ik heb nog gezocht maar volgens mij is hier geen topic over, en anders moeten jullie hem maar even sturen.