Gekwetst door een jongen

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe heeft een jongen jouw hart wel eens gebroken of verschrikkelijk gewketst?

Ik zelf heb dat namelijk wel eens gehad;

• Ik was voor het eerst verder gegaan met een jongen waar ik verschrikkelijk verliefd op was. We hadden hét nog niet gedaan ,maar wel ‘handwerk’. Ik dacht dat we door deze stap te maken echt iets zouden krijgen en dat het gevoel dat ik voor hem had dus ook wederzijds was. Maar in plaats daarvan vertelde hij me later dat hij het fijn vond dat hij een meisje had gevonden waarbij hij verder kon gaan zonder dat het serieus was omdat hij totaal geen gevoelens voor me had. Hij behandelde me echt als een slet door allemaal vunzige smsjes te sturen en dat hij wilde afspreken ‘omdat hij zin in me had’. Ben daarna nooit meer naar hem toe gegaan maar ben er wel echt kapot van geweest.
  • Tijdens het uitgaan kwam ik een hele leuke jongen tegen en hebben we de hele avond gedanst en veel gepraat. Op het einde kwam de afscheidszoen en ik was helemaal in de wolken.
    De volgende dag voegtde hij me toe op facebook en begon tegen me te praten, dus ik helemaal blij dat hij contact met me zocht. Maar het gesprek verliep anders dan dat ik gehoopt had, hij vond mijn vriendin eigenlijk heel leuk maar ze was te knap voor hem, vandaar dat hij naar mij toe was gegaan. Hij was bang dat hij door haar afgewezen zou worden en ik zou dat niet bij hem doen. ‘Hij vond het wel heel gezellig met me hoor.’ En daarna probeerde hij de heletijd haar nummer te regelen en vroeg hij aan me wat ze van hem vond. Gelukkig heeft mijn vriendin hem toen helemaal verrot gescholden over wat een eikel hij was, want daar had ik zelf de ballen niet voor.

Misschien dat ik dit topic aanmaak omdat ik hoop dat ik niet de enige ben die dit soort ‘blauwtjes’ wel eens heeft gelopen, en daarbij kunnen jullie je verhaal dus ook kwijt.

Ik heb nog gezocht maar volgens mij is hier geen topic over, en anders moeten jullie hem maar even sturen.

Wat ontzettend kut kunnen jongens toch zijn ;s wel goed dat je het bij beide hebt afgekapt!

Goh ik heb 2 verhalen en ik probeer ze uit te leggen maar ik kan dit echt niet fatsoenlijk uitleggen zonder die jongens in kwestie helemaal uit te schelden en sowieso er nu over nadenken is niet echt goed voor me haha :’)
Maar je bent zeker niet de enige!

He bah sommige jongens zijn echt klootzakken.
Als je maar niet denkt dat het aan jou ligt, je komt gewoon de verkeerde jongens tegen heeft iedereen.
Gelukkig zijn er ook genoeg leuke lieve jongens.
Zelfs ook wel zulke ervaringen gehad maar kan niet zo goed uitleggen :’)

Ja het gebeurt de laatste tijd wel regelmatig dat een jongen me behoorlijk laat zitten waardoor het steeds moeilijker wordt om het toch weer te proberen met een jongen. Maar ik weet dat er vast ook goede jongens zijn maar dat vertrouwen erin wordt wel steeds minder.

Ik heb altijd dat als ik met uitgaan (doe ik de laatste tijd niet vaak meer) dat jongens alleen met me willen praten/omgaan voor een vriendin van mij. Eenmaal voorgesteld aan mijn vriendin, sta ik er heel awkward naast x) soms een beetje pijnlijk.

Haha ik heb het zelf ook iets van 3 keer opnieuw moeten typen voordat ik er een beetje tevreden over was

Jup. M’n ex.
Toen we 10/11 maand samen waren kwam ik erachter dat hij flirterige gesprekken had met andere meisjes. Daar ben ik toen boos om geworden en het zou stoppen volgens hem. Naja dat gebeurde dus niet. Hij woonde aan de andere kant van het land dus we zagen elkaar niet dagelijks, dusja hij kon zo’n gang gaan. Toen vorig jaar juli kwam die hier, zodat we de 20e konden vieren dat we een jaar samen waren. Echter kwam ik er 2 dagen daarvoor, 18 juli dus, achter dat hij met een ander meisje bezig was. Ofja 2, maar van 1 kwam ik er achter. We waren die dag gaan zwemmen maar tegen haar zei die dat hij had gezwommen met ‘Rick’. Dingen als
“ik hou van je prinsesje” en ze hadden afgesproken voor de 21e.
Heb het diezelfde avond nog uitgemaakt en de dag erna ging hij naar huis. Allebei huilend afscheid van elkaar genomen.

Na een tijdje kreeg hij was met het andere meisje waar die mee bezig was, een of ander kind van 13. Dat duurde nog geen maand geloof ik en toen kwam het weer goed tussen ons in september. Ik was naar hem toe gegaan voor een dagje waarna hij nog een weekendje hier kwam. Nog steeds had hij contact met die meisjes wat mij enorm onzeker maakte. Hij zei dat hij er mee zal stoppen, dat ik het belangrijkste in zijn leven was, die meisjes konden van een gebouw afvallen en het zou hem niks doen. Maar het stopte niet. Een week nadat hij dus hier was geweest maakte hij het uit. Ik was gebroken en wilde ook geen contact meer met hem, hij mailde me wel steeds waarop ik dus zei dat hij me met rust moest laten.
Dat kon meneer niet hebben dus hij schreef een verhaal over me en liet die via twitter rond gaan. Ik was een dik hoertje die van seks hield en sneed voor de aandacht. Ik ben echt nog nooit zó boos geweest en ben de dag erna naar de politie gegaan om aangifte te doen. Dat verliep allemaal en in december kreeg hij wat met dat meisje waar ik er van achter kwam dat hij met haar vreemd ging. Leuk detail, die avond dat ik er achter kwam heb ik de hele nacht met haar gepraat terwijl hij boos op m’n bed zat. Ja echt, hij was boos op mij en zou me kapot maken, de sukkel.
Anyway. toen het uit ging tussen hem en mij in oktober heb ik haar meteen overal verwijderd omdat ik wist dat het een kwestie van tijd zou zijn dat ze wat zouden krijgen. En in december gebeurde dat dus.

hij bleef me soms mailen waarop ik alsnog antwoordden me met rust te laten. Op een avond kreeg ik een keer een whatsapp ‘wie is dit?’ ik herkende zijn nummer meteen en we hadden een gezellig gesprek. Dat duurde een weekje, een week waarin hij mij hoop gaf, lief tegen me was en het idee gaf toch voor mij te willen gaan. Waarna hij me alsnog liet vallen als een baksteen. Dit heeft zich zo’n 4 keer herhaald sinds dien.

Laatst kregen we weer contact, het ging slecht tussen hem en dat meisje en hij kwam bij mij om daarover te zeiken. Als hij terug kon in de tijd zou hij nooit bij haar gekomen zijn, hij had de foute keuzen gemaakt. En uiteindelijk maakte hij me wijs dat hij het had uitgemaakt met haar voor mij. Ik was gelukkig, maar wist dat hij toch wel weer terug zou gaan naar haar. Nee dat zou hij écht niet doen, dat beloofde hij me. Ik was blij, voelde me goed. Ik stortte heel mijn hart bij hem uit over hoe ik me de laatste tijd voelde. Dat ik nog moeite had met de drang om te snijden/krassen. Hij was lief voor me en liet me beloven dat dat niet zou gebeuren. Diezelfde avond kwam hij dus terug bij haar. Ik werd boos, zei gemene dingen over hem, over haar. En het laatste wat hij tegen mij zei was
“liever iemand zonder inhoud dan iemand die zichzelf pijn wil doen”

En dat is het laatste wat ik tot nu toe van hem heb gehoord. Maar ik weet dat ik nog wel iets van hem ga horen.
Ik voel me eindelijk beter en heb hem van me afgezet, maar dit alles heeft wel een enorme inpact op me gehad en het voelt goed om het van me af te schrijven ookal heb ik dat al vaak gedaan haha :"D

Ik word echt boos van dat verhaal van BigMacMenu. Wat een klootzak, serieus.

Ik kreeg tranen in mijn ogen door dat verhaal van BigMacMenu.

En dan heb ik de details nog niet eens verteld. Die keer vorig jaar juli zat ik achter m’n pc, hij op m’n bed met z’n telefoon en hij had ebuddy nog aanstaan op mijn pc. en steeds zag ik een balkje om hoog komen
“Ik moet van M zeggen dat ze je heeel erg mist!” “M zegt: I love youuuu”
Toen ben ik boos het huis uitgelopen en kreeg ik smsjes dat hij haar het verteld dat het niks kon worden omdat hij van mij hield. Maja dat heeft hij denk ik nooit gezegd want ik mocht het niet lezen :")

M is dus dat 13 jarige kind

Toen ik wat jonger was zei mijn vriendje tegen mij: ‘‘ja ik vind je echt niet knap maar het gaat om het innerlijk’’. Oh hoi complex groetjes thuis.

wat een klootzak is die jongen van BigMacMenu, niet normaaal.

Ik stortte me nooit zo op de jongens als ze maar een vorm van contact zochten.
Daarom ben ik niet zo snel gekwetst geweest door ze.

Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendje en hij heeft me eenmaal gekwetst.
Ik laat me niet snel kwetsen.

Ik weet het. Het stomme is, ik geef nog steeds om hem :")

Kreeg tranen in mn ogen van dat verhaal van BigMacMenu… Dat die jongen niet alleen misbruik maakt van jou als persoon, maar je gewoon nog even extra de grond in boort door over het snijden te beginnen… Gewoonweg walgelijk., wat een lul.

en @Luzerne, dat maakt alles alleen maar moeilijker… Je vergeet die jongen minder snel, omdat hij in je vriendenkring zit. Maar hij is echt een klootzak, gewoon een beetje met nog een vriendin zitten te rotzooien terwijl die jou mooie praatjes probeert te verkopen!

Ik heb 2 jaar geleden een hele zomer lang met een jongen lopen smsen, terwijl we allebei in het buitenland zaten. Waren leuke gesprekken via sms en ja ik werd verliefd op hem. Het leek erop dat hij mij ook leuk vond want dat zei die ook vaak zat. Nou, mooi niet dus. Ik kan het me nog precies herinneren. Ik zat in de kantine van de camping samen met mijn moeder even wat te drinken toen ik een smsje kreeg van hem. Dus ik heel blij. Wat stond erin? ‘Ik heb zo net met een Frans meisje gezoend! Hoe gaat het met jou daar in Italië?’
Ik was boos, verdrietig en teleurgesteld. Niet meer gereageerd op dat smsje. Toen ik eenmaal weer terug was in Nederland sprak ik hem weer op msn. Hij begon heel vrolijk tegen mij te praten, alsof er niks aan de hand was. Het leek er zelfs weer op dat hij me nog steeds leuk vond. Dus ik vergat wat er was gebeurd en was weer helemaal hotel de botel. Vertelde die me een paar dagen later dat hij dat alleen had gesmst om van me af te komen omdat hij me irritant begon te vinden, dus hij had helemaal nooit met een frans meisje gezoend. Nou, fijn. Leukste was nog wel dat ik in het nieuwe schooljaar bij hem in de klas kwam en dat hij ook nog eens langs me kwam zitten. Ik heb het hele schooljaar niks tegen hem gezegd.

Daarnaast zit ik nu ook in een ingewikkelde situatie met een jongen die me ook vaak zat heeft gekwetst, maar helaas geef ik nog steeds ontzettend veel om hem. Maar dat verhaal is te lang om uit te leggen :’)

Goh @BigMacMenu, het lijkt mijn ex wel :’) Behalve dan dat ik hem toen hij mij op straat uit stond te schelden op de trein heb gezet naar Nijmegen en hij er lekker mocht blijven. Dahag. Nooit weer gezien sinds die ruzie :’)

Ik ken volgensmij maar echt 3 lieve jongens, waarvan ik zkr weet dat ze nooit een meisje pijn zullen doen. Maar ja dat is geen boyfriendmaterial. Dat zijn gewone vrienden en dat blijft zo :slightly_smiling_face: Voor de rest ben ik heel naief en heb ik me vaak genoeg laten inpalmen door jongens.