Gekust met een ander...

ik zit in de eerste,
maar ik ga eigelijk alleen met mensen om die ouder zijn als 14 jaar
en dat van het vingeren-gedeelte wou ik zelf niet eens,
en werd geroddeld dat ik dat wel wou, en dat me vriendje na dat me dan zou dumpen,
ik zal de reacties dan maar weer aanpassen voor de duidelijkheid.

zou kunnen…

Ze stoken wel veel met roddels, vind je niet? Ze roddelen over dat je vriendje je zou willen vingeren, over dat je het zelf zou willen… Is het niet verstandig om een stapje terug te zetten wat betreft het omgaan met de ouderen? Ik denk dat ze namelijk een grote invloed op je hebben…

van dat vingeren klopt helemaal nietss.
ik wil het zelf niet,
maar er gingen roddels rond dat mijn vriendje dat bij me zou doen en daarna me zou dumpen!

Ja is wel zo…
de andere vonden dit ook een kutexcuus (is het ook)
-maar heb de laatste tijd te veel meegemaakt, dat ik alles gewoon even wou vergeten.

Maar drank is daar niet de oplossing voor!

die vrienden dumpen, eerlijk zijn tegen die jongen en vrienden van je eigen leeftijd gaan zoeken. je bent hier allemaal veelste jong voor.

nee idd.
kom ik nu ook pas achter…

btw’ heb de 1ste reactie weer aangepast voor de mensen die nog niet wisten waar het over ging

heb je je vriendje al gesproken?

Als je hem niet kwijt wilt, zou ik het eerlijk zeggen.

dankje voor je hulp(L)

uh huh.

Ze hebben te grote invloed op je.

Nee, was eigelijk wel de bedoeling.
Want vandaag zouden we naar de kermis gaan,
maar toen hij wegging, kwam ik juist net .

maar het waren niet die vrienden die roddelden!
Het waren vrienden van mijn vriendje,
en ik kende die mensen helemaal niet.
Die zeiden dat mn vriendje tegen hun had gezegt dt vn het dumpen enzo.

Ik zou als ik jou was binnenkort afspreken met hem en zorg ervoor dat je andere mensen voor bent…

maar je hebt wel gelijk dat ze een invloed op me hebben,
want zonder hun zou ik nooit gedronken hebben,
nooit naar het feestje geweest,
en dan zou ik dus ook niet met die jongen gekust hebben.

Maar het zijn wel jouw vrienden die je betrekken bij 14+ feestjes, alcohol geven etc.

Niet beledigend bedoeld maar, waarom heb je geen leeftijdsgenootjes als vrienden?

Jullie zouden naar de kermis gaan maar toen jij kwam was hij net weg? Dan ga je toch niet samen naar de kermis. en zowiezo zou ik het nooit op een openbare plek vertellen waar andere mensen mee kunnen genieten van de mogelijke emotie uitbarstingen. Ga een keer naar zijn huis toe ofzo. En praat met hem.

Zeg vooral dat het je spijt en kom niet met dingen als “ik had teveel gedronken, want ik heb het moeilijk de laatste tijd”. Geef je fout gewoon toe.