Gekust met een ander...

-

Ja omdat je de foute dingen doet, kan je negatieve reacties verwachten.

Ja omdat je de foute dingen doet, kan je negatieve reacties verwachten.

Nee dat weten wij inderdaad niet.
Dus dan kunnen wij onze reacties toch niet aanpassen?

Niet dat ik dat van plan zou zijn.

-

Wat is dat nou weer voor antwoord?

Dit topic gaat over jou, niet over mij of de overige mensen die hier op reageren.

Dude, iedereen heeft het wel eens moeilijk.
Ik zit al jaren in de shit, maar ik grijp niet naar drank.
Zwak excuus dus.

-

Ik zou het hem eerlijk vertellen. Hij is dan altijd minder boos dan wanneer hij er via via achter komt dat jij bent vreemdgegaan.

Sorry maar voor je gedrag heb ik totaal geen begrip.
En in een relatie ga je gewoon niet vreemd.

Een topic kan alleen gesloten worden door een moderator.

dankje

vind ik altijd jammer als mensen al hun reacties gaan verwijderen. betuigt niet echt van volwassenheid. maar dat betuigt vreemdgaan ook niet…

Meisje, je bent 12. Gedraag je dan ook gewoon als een 12-jarige, in plaats van dingen doen die niet bij je leeftijd passen. Alcohol, 14+ feestjes… wacht gewoon op je beurt! Je bent maar even jong en heel lang volwassen.

De jeugd van tegenwoordig…bah… allemaal veel te vroeg bezig met seks en alcohol…

Nouja, ik neem aan dat je bent vreemdgegaan. Zoals altijd, twee opties.

Niks zeggen.

Eerlijk zijn.

Waar jij je het beste bij voelt. Kan niemand voor jou zeggen.

Reacties zat? We geven je onwijs goed advies en ja, we moeten nou eenmaal hard zijn anders dringt het niet door. Een agent zegt toch ook niet tegen een crimineel; Ja, maar dat mag niet! Niet meer doen alsjeblieft! Dat is heel gemeen!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

jij gaf dan wel een normaal antwoord waar ik heel veel aan had!
daar dank ik je voor,
maar de rest kwam me alleen afzeiken
terwijl ik alleen om hulp vroeg,
en die reacties was ik dus juist zat

Oke ik kan je berichten niet meer zien, maar uit wat anderen zeggen kan ik heel wat afleiden…
Ik neem aan dat je ofwel nog in groep 8 zit, ofwel in de eerste ? Véél te vroeg dus om te feesten en te drinken. Het vingeren-gedeelte, daar heb ik niks mee te maken, maar ik vind het persoonlijk ook véél te vroeg.
Je had niet moeten drinken. Eigen schuld…

vreemdgaan is gewoon kut.
Hoe zou jij het vinden als je van iemand hield die dan doodleuk met een ander zoent?
Nouja misschien ben je gewoon te jong om dat te begrijpen? :S