Gekust met broer van ex

Ik heb een relatie gehad van ongeveer 13 tal maanden, deze is nu zo’n maandje gedaan.

Nu is het zo, dat ik zaterdag ben uitgeweest en daar zijn broer tegen kwam. Allebei een beetje gedronken en uiteindelijk hebben we gekust.

Nu weet ik totaal niet hoe dit verder moet. Ik heb een goed gevoel bij hem, maar in mijn ogen is dit zo fout.

Iemand hier ervaringen mee?

Liefs :slightly_smiling_face:

Dit is inderdaad fout. Je gaat jouw ex 't echt moeilijk maken!

Ik vind het eerder fout van die broer, is toch niet haar probleem?

Heb er geen ervaring mee.
Het antwoord dat hierop kan zijn is: geen contact meer zoeken met ex en broer.
Ook geen problemen.

We hebben besloten om in alle talen tegen hem te zwijgen, om hem niet te kwetsen :slightly_smiling_face:

Nouja, misschien is die broer wel de ware. Je weet maar nooit. Hoogstwaarschijnlijk niet, dus ik zou maar niet meteen er volop voor gaan. Hij weet ook wel dat het fout is om met het ex-vriendinnetje van zijn broertje te kussen, dus hij zal neem ik aan het niet smalend tegen zijn broertje zeggen. Anders is het 'n grote *$@#^%*.

Haha nee sorry maar dit vind ik echt heel dubbel.
Hij heeft de ex van zijn broer gekust, zij heeft de broer van haar ex gekust. Dan weet je toch dat je jezelf een puinhoop op je schouders haalt? Recipe for disaster.
OT: zet dat maar uit je hoofd. 1: het was met uitgaan, god knows dat je daar niet rap een serieus vriendje tegenkomt en 2: het is de broer van je ex?!! Tenzij hij het uitgemaakt heeft, maar dan nog… Die ouders zullen ook wel nogal raar opkijken…3: Je komt wel iemand anders tegen

haha mijn vriendin had verkering met iemand, toen ging dat uit, ging ze met iemand anders, ging dat ook uit, kreeg ze met de tweelingbroer van de eerste, Dat was vooral heel lachwekkend.

Bekijk het zo: Als jouw zus thuis zou komen met jouw ex…? Zou je dat leuk vinden?

Kijk als hij de ware is, oké. Dan zou je ex het uiteindelijk ook wel accepteren. Maar wacht het even goed af en ga er nog niet helemaal voor, even wat tijd geven :slightly_smiling_face:

ik zou het niet doen.

De broer van mijn ex wilde met me flirten.maar ik heb dat afgekapt. zowiezo omdat ik m niet leuk vond, en ten tweede vond ik het gewoon echt heel lullig voor mn ex.