Gekste/origineelste/meest vieze wat je ooit gegeten/gedronken hebt?

Is echt lekker! Kaaspannenkoek met cherrytomaatjes!

Roti… ugh ik vind dat zo ontzettend vies!

Nasty!

Schimmel.

Dat was overigens niet expres.

je bent gek ;o

Het meest vieze wat ik ooit gegeten heb is krab. Ik heb het kokhalzend weggespoeld met wijn

Wait, what?

Ik doop ook altijd m’n witte boterhammen in chocolade vla :’) Of soms eet ik weleens een zakje coffee creamer yum

Sprinkhanen in chocolade (toen ik klein was, in een insecten-dierentuin). Zou ik nu nooit weer eten xd.

Vissenlongen…? Sinds wanneer hebben vissen longen?
Hoewel ik van vis hou lijken mij een zwemblaas of kieuwen niet erg lekker.

Het raarste wat ik gegeten heb was zand. Toen was ik klein en had ik modderige handen en dus stopte ik ze maar in mijn mond, wat niet zo’n succes was trouwens.
Verder zijn spruitjes nog altijd mijn nachtmerrie. Het enige eten waar ik echt van over mijn nek gegaan ben.

een gefrituurde sprinkhaan met chocolade is het raarste wat ik heb gegeten :wink:

Ik eet eigenlijk altijd bij mijn tosti knoflooksaus. eigenlijk al zo lang als ik me kan herinneren. Is dit normaal of is dit heel random, weet het eigenlijk niet :’)

Best lekker toch? Ik vind brood met knoflooksaus ook heel lekker, dus ik zie niet in waarom dit raar is. :’)

eh nooooooo serious :oo

Nee man, krab is zo lekker. Alhoewel het wel ligt aan de bereiding van de krab én het is een kliederboel. Ook vind ik wat er in dat lijfje zit (ingewanden/ hersenen geen idee eigenlijk) ontzettend smerig. Ik moet het echt hebben van de pootjes.

Ik heb ook wel eens bij gebrek aan geld in een beter periode rond mijn eetstoornis evergreen met smeerpaté gegeten, kan je zeggen geen aanrader haha!

prosseco, melk en jus d’ orange in één glas. :beer:

scrotum en hersenen van een kalf, het was echt disguisting :face_vomiting:

Koeientong,
Op een verjaardag hadden ze dat klaar gemaakt, ik had dat dus totaal niet door dat het een stukje van een koeientong was haha!