Gekste/origineelste/meest vieze wat je ooit gegeten/gedronken hebt?

Kangoeroe,
Krokodil,
Haai,
struisvogel
Pannekoek met schuddebuikjes (niet zo’n topcombi haha)
En veel mensen in mijn omgeving vinden dit raar, ik vond het altijd heerlijk:
Pannekoek met pindakaas,

maar dat is al niet zo raar meer geloof ik, eens even denken of ik nog meer rare dingen gegeten heb

Inktvis ringen, ging bijna over me nek…

macaroni met ketchup

boterham met smarties, maar dat is al een tijdje terug.

Kaviaar vond ik toch wel heel speciaal. Helaas is dat al 10 jaar geleden en kan ik me niet herinneren hoe het proeft :’)

Oh ja dat heb ik ook eens gehad, niet zo mijn ding haha!

Fazant, konijn, haas, ree, wild zwijn. Mijn vader ging een poosje met een jager op pad, hij schoot ze en mijn vader slachtte de dieren en ging ze bereiden. Zat je daar met het gezin van de jager aan tafel. En steeds trapte ik erin om een stukje vlees te proeven en dacht: huh dit ken ik niet! Alleen wild zwijn was wel lekker maar fazant is echt vies! Als een mislukte droge kip xD

En ik heb eens geitenmelk gedronken, vond ik toen apart, maar lekker was het niet echt.

Pannenkoek met shoarma :’)
Bij een pannenkoekenhuis hier in de buurt, ik wilde het toch een keer proberen. Was niet heel vies, maar wel erg zwaar en ik werd er uiteindelijk wel misselijk van

Ik heb een keer paardenmelk gehad. Nou ben ik sowieso geen liefhebber van melk, maar dit was echt nog viezer dan normale melk haha. Het was een beetje zoetig, heel vreemd!

Verse octopus met de inkt er nog half aan vastgekleefd, jam!

Mijn vriendin had ooit sardientjes uit blik in een blender gedaan en daarna opgedronken. Omdat ze sardientjes alleen maar met mayonaise lekker vond en er was geen mayonaise. :'D dit is alweer 4 jaar terug.

hahahaha dat is toch niet zo vies? Je proeft dat beetje drinken toch niet?

Ik at vroeger boterhammen waar ik chocoladevla opdeed en daarna Chips…verbazingwekkend lekker!

:flushed:

yesss, ben niet de enige (:

Volgens mij ben ik heel normaal :flushed:

Of tomaten op je pannenkoek moet raar zijn

hahaha het is lekker!

Vissenlongen mmmm :slightly_smiling_face:

Heb ik ook ooit op, dat vond ik zo verschrikkelijk vies hè! Bleeeeeeeeh.