Gekste/origineelste/meest vieze wat je ooit gegeten/gedronken hebt?

Vroeger een eer een broodje met tandpasta en kipfilet… we deden doen durf of de waarheid, wist ik veel dat er tandpasta op zat. Sindsdien nooit meer kipfilet gegeten haha

VIS! Voor iedereen is het normaal maar ik walg er echt van. Ik kan spontaan over mijn nek gaan haha. Ik eet geen vissticks, geen kibbeling, helemaal niks van vis! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sowieso slang… was zo taai en echt raar om te eten, maar niet vies ofzo. Was overigens ergens in Azië.

Hou niet zo van gek eten haha… Kikkerbilletjes ging mij dus ook ver genoeg!

en smaakt ook gewoon naar… niks?

Ik doe eigenlijk niet aan die “ongewone” dingen, maar ik ging een keertje uit eten met mijn groep, ik woon op een internaat, en toen gingen ze een frikandel met slagroom eten. Bleh, ik werd er alleen al bij het aanzien misselijk van.

Het hart van een kip. Eerst smaakt het nog wel oké, maar die nasmaak. Krijg er gewoon rillingen van

Zeewier is toch super normaal? Dat zit ook in sushi enzo.

Kikkerbilletjes, konijn :frowning_face: zonder dat ik t wist, kuiken in een ei ofzo :flushed: wist ik ook niet, kippenlever, slakken, eendentong en allerlei organen van varken enzo xD

Inktvis ringen :rage:

Haai, krokodil, kangoeroe, kikkerbilletjes, kaviaar. Was allemaal goed te eten behalve de kaviaar, gatsie. Krokodil was het lekkerst.

Ik deed vroeger altijd appelmoes in de tomatensoep en iedereen vond dat raar…

Als wij zelf tomatensoep maken doen we dat er juist in om het zoeter te maken.
Iedereen vindt dat inderdaad raar haha terwijl het super lekker is!

ik heb laatst een shotjesspel met wat mensen gedaan. je staat in een rij aan de bar en je bedenkt steeds wat er in het shotje van degene rechts van je komt. het wordt per rondje met 1/4 shotje aangevuld. je moet proberen een zo vies mogelijk shotje te maken. op het eind heeft degene links van je dus een shotje met 4 verschillende dranken voor je gemaakt. wel origineel dacht ik zo. die van mij viel wel mee maar sommigen haaden bijvoorbeeld: goldstrike, mosterd, tabasco en dropshot

Schapenmaag
Al is dat niet erg origineel, maar wel heerlijk.

Dat afval drankje alcachofa de leon ofzo. Gadverdamme wat is dát vies zeg!

Sprinkhaan

Het idee is sowieso al heel vreemd, dat je gewoon een insect eet. Het kopje kraakt heel erg, maar het lijfje heeft op zich een prima structuur om te eten. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik het nou lekker vind. Ik heb er vrijdag 2 gegeten, dus misschien ga ik het wel gewoon nog eens eten.

Zeewierchips. Maar dat bleek goddelijk lekker!

Gisteravond heb ik iets geks op. Er is een Armeens vrouwtje dat bij mijn schoonmoeder werkt, en dat vrouwtje is altijd bezig met koken enzo. Ze had mijn schoonmoeder zo’n soort tak gegeven, waar walnootvulling in zat en daaromheen een soort gelei. Ik heb daar gisteravond een stukje van op; ik was wel benieuwd. Het was niet echt heel lekker, maar het was ook niet vies. Heel apart!

holy shit, dat jullie dat allemaal eten :cold_sweat:
ik zat dit topic te lezen, en ik zat letterlijk zo: :flushed: :bored:

Inktvis bij de wok.

Een pannenkoek met roze vruchtenhagel, jam, ananas en slagroom.
Het was nog lekker ook :flushed: