Gekste/origineelste/meest vieze wat je ooit gegeten/gedronken hebt?

Inktvis-oog. Ik wist niet dat ik het at totdat het erna werd verteld. Het was ontzettend vies!!

Ik heb ook een keer kangaroe gegeten! Was best wel lekker inderdaad

Kangaroe, struisvogel, krokodil, schildpadsoep, dat is het wel zo’n beetje geloof ik :stuck_out_tongue:

heb laatst krokodil gegeten, was bizar lekker! en kangaroe was ook weer heerlijk.

een tijd geleden gingen 3 vriendinnen en ik naar lady gaga en toen verveelde we ons in de rij, dus we gingen alles wat we bij ons hadden in de cola doen; mentos, keelsnoepje, AAdrink, chocola, koekje gekruimeld, smarties en nog een paar dingen en toen gingen we het drinken, het smaakte gewoon lekker! haha
en eten ja slakken en struisvogel maar nu eet ik geen vlees meer =)

Vorige week mijn vegetariër-dom een avondje opzij gezet om maden en sprinkhanen te proberen. En nee, ik ben nu niet hypocriet want ik eet geen vlees vanwege de ingespoten hormonen, niet omdat ik het zielig vind oid (vind ik ook wel een beetje maar dat is dus niet mijn main reason).

Maden zijn smerig.

een ovenschotel met chips erin. :slightly_smiling_face:

Kangaroe, krokodil en een burger van kamelenvlees, allemaal erg lekker!

Kangaroe

Ik heb laatst opstap een shotje wodka denk ik dat het was met slagroom gehad. Was best lekker, maar meer dan 1 in 1 bestelling zeg maar dan weer niet…

Zuurkool drank, gekocht in duitsland :’]

Geen aanrader…

Cola + mentos? :’)

Het vieste wat ik al ooit heb gedronken was op mijn ontgroening van de studentenvereniging.
We kregen 2bekers met een papje.
Elk een kleur van de studentenvereniging.
Er zat kaas, tabasco, redbull, spaghettiesaus, bonen, asperges, tvworstjes, bloemkool, limonade, melk, karnemelk, bier en nog veel meer in.

Haha, hier moest ik even hardop om lachen ! :grin:

OT: kippenlever. Weet niet of het origineel is maar vies is het iig wel

vandaag weer krokodil en kangeroe gegeten, dat restaurant is zoooo leuk en ik krijg er echt geen genoeg van.

Ik heb eens elk in Zweden gehad, en een soort bruine kaas in Noorwegen waarvan ik nu de fancy Noorse naam kwijt ben :’) maar het was heel apart en het leek net alsof het smolt op je tong.

En taco’s met spaghetti.

Ja neppe mentos :wink:

Bounty en salades ew ew ew

slakken toen ik 3 was in Fa. ik vond het toen echt super lekker volgens mijn ouders

Een heeeel klein stukje walvis.