Gekste/origineelste/meest vieze wat je ooit gegeten/gedronken hebt?

Heb gezocht maar kon het niet vinden.
Maar een vriendin van mij heeft laatst zeewier op en weer een ander een krekel.
Wat is het gekste wat jullie ook besteld hebben in een restaurant of gewoon thuis?

bij kikkerbillen en slakken, maar das niet heel origineel geloof ik.

pindakaas komkommer en geraspte kaas,
meer een kinderidee was dat zo van kom we gaan dingen door elkaar eten!:smiley:

heb wel eens eens kameel op ( was volgens mij een hele oude kameel want het was behoorlijk taai)
en krokodil. was wel heel lekker.
zeewier heb ik ook regelmatig op maar dat vind ik niet zo raar.
voor de rest kan ik nu even niks bedenken

Ik had een keer een pizza in frankrijk en er zat héel eng vlees op en mn moeder dacht dat het iets orgaanachtigs was, maar geen lever of iets anders normaals wat je vaak eet.
Het was eng en raar

OOOOHJa ik heb ook kangaroe op, maar dat is zooooo lekker!

waar kan je gebakken meelwormen eten?

Er is wel een rare maar toch lekkere voedselcombinatie-topic.
Maar als we het over vieze hebben…

Ik heb medicatie dat je moet oplossen in water, gooide het een keer door het glas witte wijn van mijn moeder (dat ze in een normaal glas had zitten, bij gebrek aan wijnglazen toen)
SMERIG! En het zijn dure medicatie, dus eigenlijk moest ik het opdrinken… Wat ik ook gedaan heb :") was verjaardag van mam, dus aangeschoten zijn was geen probleem :grinning_face_with_smiling_eyes:

Verder niet echt dingen als krokodillen zoals bovenstaande, ben vegetariër, dus dat scheelt al een hoop leed voor mijn smaakpapillen haha

Vind ik niet eens raar…

Bij de borrel serveren mensen ook vaak pinda’s + kaas + komkommer :") Yummieee! <3

Lever en schotse haggis

Ehm de meest vieze dingen was toch wel met mijn ontgroening.
Vreselijke voedselcombinaties zoals een glas bier+fristi+rauw ei+chilisaus :stuck_out_tongue:
Of levende meelwormen en krekels.
Of een knoflook met schil en al.
Naja nog wel meer zooi, waar ik liever niet aan denk :stuck_out_tongue:

Verder heb ik eigenlijk nooit echt gekke dingen gegeten in een restaurant volgens mij.

In Tokyo heb ik eenden tong gegeten… Het smaakte naar kip, maar jeez wat smerig

ja je hebt idd ook wel smerige drankjes

Sprinkhanen, kakkerlakken en leguaan zijn de gekste dingen denk ik.
En ik ben gek op wodka-fristi maar dat schijnt ook nogal debiel te zijn xD

Haha zwarte wodka met fristi. Krijg je paarse kots :’)

School had het geweldige idee om meelwormen uit te delen op school, smaakte eigenlijk best naar noten :’)

Ingewanden van een krab denk ik toch.

Ik heb zeekraal gegeten :’)

haai in een Japans restaurant het ziet er best taai uit maar is heerlijk

Koeienhoofdensoep. Tenminste zo noem ik het. Maar het is soep van het hoofd van de koe.

ik werd uitgedaagd olijfolie te shotten, dacht dat het wel meeviel maar ging bijna over me nek xD.

Ik heb laatst mijn banaan in mijn crystal clear gedoopt, serieus echt nooit doen :flushed: