Gekraak in ondertanden

Sinds vanmiddag heb ik een heel raar gevoel in mijn onderste snijtand en kies.
Als ik er met mijn tong overheen ga voel ik een soort gekraak alsof ze lichtjes los zitten of dergelijke.
Ik vind het best storend en een beetje eng maar als ik met mijn vinger mijn tand aanraak voel ik niet dat ie los zit of iets.

Heeft iemand dit eerder gehad of enig idee wat dit kan zijn?

Het doet trouwens geen pijn maar het stoort best wel.

Had jij nou niet ook best een vervelend gebit? (of was dat iemand anders, dan sorry haha)
Want ik heb zelf ook wel wat issues en ik maak me ook altijd erg druk… Dus ik wil niet zeggen dat er niks aan de hand is, maar als je je zorgen maakt; ga naar je tandarts.

pp

Kan ik me voorstellen ja, ik herken het zelf niet. Upje voor je vraag.

up?

Ik herken het ook niet. Zit er niet gewoon iets tussen? Eten? draadje? idk. :stuck_out_tongue:

Nee heb er zelfs met een tandenstoker tussen gezeten net maar er is niks te merken qua eten of draadjes ofzo.

Dit heb ik wel eens gehad volgens mij, is gewoon weer overgegaan. Dus ik denk dat je je niet te druk moet maken. Als het je echt niet lekker zit kun je natuurlijk even contact opnemen met je tandarts.

Oh ik hoop dan ook dat het bij mij gewoon overgaat maar ik ga toch morgen de tandarts even bellen want ik ben bang dat mijn tand van binnenuit is gebroken ofzo :’)