Gekotst..

Ik schaam me zo erg.
Ik heb gisteren op een feestje bij iemand thuis veel te veel gedronken.
En toen heb ik in zn woonkamer gekotst.
Ik schaam me zo erg en ik heb er ook zo’n spijt van.
iedereen was heel lief, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die me gaan uitlachen of op school gaan zeggen ‘Haha jij hebt gekotst!’
hoe moet ik dan reageren?
Het stomme is dat er vanavond weer een feestje is, ik heb me zoiezo al vorgenomen niet te drinken.
Maar toch schaam ik me kapot om gisteren.
Wat nu? en oja: hoe kan ik het goedmaken met de persoon van wie het huis was? Hij zei wel dat het niet uitmaakte maar toch…

gosh. ik was het allemaal een beetje kwijt, maar iemand zegt net dat ik ook in de gang én nog een x op de wc heb gekotst. heel fijn.

Be cool 'bout it. Iedereen overkomt dit nog wel eens. Ik zou wel je excuses aanbieden aan die persoon waarvan het huis was.

niks aan toe te voegen

Zorg dat je vanavond niet dronken wordt in ieder geval!
Anders zou het nog erger zijn :stuck_out_tongue:

Ik heb 3 weken geleden op een zaterdag ook gekotst bij me vriendengroep , en toen de eerst volgende keer dat we weer gingen zuipen was het alleen van ‘niet weer kotsen he !’ en dat was het, iedereen heeft dat weleens C:

kweetniet
als bij ons op een feestje iemand kots gaat niemand zich daar druk over maken
het gebruert, en zo veel mesnen hebbne te veel op en knnen gaan kotsen…
meestal wordt het schoongemaakt en is iedereen het alweer vergeten
dus niet al te druk om maken
maar ik zou eventjes niets drinken iig,

en denk dat je tegen die persoon bij wie het thuis was gewoon kunt zeggen dat je het niet had voorzien en dat het je spijt en dat je je schaamt
als hij zegt dat het niet erg is vind ie dat vast niet
:slightly_smiling_face:

Heb het ook een paar keer gehad, ben namelijk heel goed in te veel drinken. Maar gewoon je excuses aanbieden en er daarna gewoon over doen. Ik hoor ook nog wel eens grapjes erover, maar dan lach ik gewoon mee, eigen schuld dikke bult.

ik heb het vorige week gehad…
maar dat was in mijn eigen kamer (A)

maar ik heb ook weleens op iemand balkon gekots :stuck_out_tongue:.
maar de reacties vallen best mee hoor…

dat heb ik ook wel eens gehad,
niet zo lang geleden trouwens
maar toen vond ik het echt super genant
want ik had het net ongeveer 2 weken denk ik met mn vriendje
en ik ging met zijn vriendengroep mee uit
maar zij kunnen allemaal superveel hebben
& ik ehh… niet :stuck_out_tongue:
dus toen ging ik ook over mn nek bij zo’n vriend van hem thuis ;$
ik heb later nog een keer mn excuses aangeboden & nu krijg ik er nog steeds wel opmerkingen over voor de grap soms als ik weer met hun meega & van mn vriend mag ik ook niet meer meedoen met de hoeveelheid die zij drinken haha xD
maar bied dus gewoon nog een × je excuses aan & gewoon meelachen met die grapjes, je bent niet de enigste die het is overkomen :wink:

bedankt voor jullie reacties.
Ik ben er wat geruster op nu…
Ik lag wel gewoon mee als mensen er iets over zeggen.
Maar dit vergeet ik voorlopig niet meer.
Nummer één genantste blunder ever.

haha, ik had t een x gehad op vakantie
en toen kotste ik in de was bak, en iedereen stond er bij
en mn eten wat ik had gegeten lag in de was bak rond te drijven
zegt zo’n jongen heel droog: oh het ziet er eigenlijk nog bestwel lekker uit
maarja wat een schaamte toen…
snap hoe je je voelt… ik heb sorry moeten zeggen tegen de campingbaas
dat was pas genant…

zeg gewoon sorry tegen die gene en ik denk dat je t ook nog wel aan hoort van andere mensen ja jij hebt gekotst enzo
ik heb t ook de hele vakantie moeten aanhoren…

Ah joh, het valt wel mee hoeveel mensen erover praten. Ik viel flauw op m’n gala, dat was ook niet zo prettig. Ik dacht ook van, iedereen gaat het erover hebben op school, maar ik kreeg alleen de keer daarna dat ik uitging van, niet weer flauwvallen he. Dat was het.
Dus maak je er niet teveel zorgen over.

Het is geen blunder hoor. Ik ken echt heeeeel veel mensen die het hele huis bij iemand hebben ondergekotst. Bij een vriend van de zomer hebben 3 mensen het huis ondergekotst, eentje de hele wc. De ander stond te wachten tot die op de wc kon, nou dat was te laat, gang ondergekotst. En de ander de woonkamer. Dat kan gewoon gebeuren als je zat bent. Excuses aanbieden heb je dus al gedaan en verder kun je er niks aan doen. En ik zou je er niet voor schamen want dat is niet nodig… Het is natuurlijk wel een beetje genant maar shit happens.

Nouja al deze verhalen overtreffen mijn verhaal niet.
Ik heb in 'n hotel ooit overgegeven op de trap en ik ben er (gelukkig er niet IN) maar ernaast in slaap gevallen. Al m’n vrienden enzo zijn voorbij getrapt en één iemand heeft uiteindelijk besloten om me maar naar boven te dragen - god mag weten hoelang ik daar gelegen heb. :l

De volgende morgen in de ontbijtzaal had ik écht 't gevoel dat iedereen me aankeek haha. Achja, shit happens.