gekneuste vinger...

ik heb 2 maanden geleden een softbal tegen de top van mn middelvinger gekregen, het werd dik en blauw en het deed bestwel zeer. kwas niet naar de dokter geweest ofso. maar nu twee maanden later is het blauwe weg en de pijn ook voor een groot gedeelte, maar is het nogsteeds egt dik gwn. ik voel er gwn een bobbel in zitten.

is het normaal dat mn vinger zo lang dik blijft en soms ook pijnlijk als je er tegenaan stoot?

nee dat is niet normaal, ga naar de dokter

Google.

Maar dat kon je toch zelf ook wel bedenken?

[i]Ik heb dit ook gehad, met meerdere vingers. Elke keer als ik een vinger kneusde bleef ik er te lang mee rond lopen. Maar bij 3 vingers die ik gekneusd heb zit nog zo’n verdikking, die gaat ook niet meer weg… Bij 1 vinger heb ik een spalkje moeten dragen en fysio gehad. Dus ik zou voor de zekerheid toch maar naar de dokter gaan.

Bij mij was dit toch al een aantal jaar geleden en vooral als het kouder is heb ik er nog steeds last van.[/i]

^Inderdaad, mijn moeder heeft haar vinger 2 jaar geleden gekneusd, er de hele vakantie mee gewacht om naar de dokter te gaan, en nu is die vinger nog steeds dikker dan de anderen. Dus ik zou toch maar even gaan.

mijn broer had dat ook dat is dan een inwendige bloeding ofzo

Ik zou naar de dokter gaan! :slightly_smiling_face:

denk niet dat het normaal is om zo lang last te hebben van een dikke vinger! gewoon even langs de huisarts gaan :slightly_smiling_face:

Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan. Maar naar zo iets blijft je vinger wel gevoelig voor kleine stootjes.
Ik heb af gelopen donderdag ook waarschijnlijk me vinger gekneusd(niet naar de dokter geweest) Hij is ook een stuk dikker dan de rest, maar als hij volgende week nog dik is ga ik er mee naar de dokter.