Gekneusde teen?

Ik was vandaag de hele dag op een verjaardag, en ze rond 7 uur ben ik heeel erg hard tegen een glazen deur opgeknald. Het deed al superpijn, maar ik wilde niet huilen voor al die mensen dus ik hield me groot en ging achterop naar mijn huis… Maar nu is mijn linker grote teen HEEL pijnlijk. Het doet pijn als ik hem beweeg, en hij is opgezwollen en een beetje blauw. Mijn moeder wil naar het ziekenhuis, maar dan ben ik waarschijnlijk pas heel laat thuis en ik moet nog superveel doen voor morgen… Is het schadelijk als je een gekneusd iets gewoon laat liggen en er niks mee doet? Of moet je dan gewoon meteen naar het ziekenhuis.

Sorry voor 't lange verhaal;p

Ga gewoon naar het ziekenhuis en neem je werk mee?

het is niet echt erg, mijn moeders teen was gebroken en daar hebben ze niks aan gedaan, zelfs niet ingetape-t ofzo, dus je hoeft heus niet meteen naar het ziekenhuis (; buiten dat is het wel vervelend, beterschap (:

Is het niet gebroken? Want dan moet je sowieso naar het ziekenhuis?

Ook al is je teen gebroken of gekneusd, in het ziekenhuis doen ze daar ook niets mee. Ze kunnen moeilijk je teen in gaan gipsen =P. Dus ik denk niet dat het heel erg is dat je niet naar het ziekenhuis gaat. Als ik jou was zou ik het nog wel even koelen, al ben je daar nu wel een beetje laat mee. Maar goed baat het niet dan schaad het niet

nou het is niet schadelijk nee, maar als het je zo’n zeer doet is het wel verstándiger om gewoon even langs huisartsenpost te gaan. die geven je denk ik soort steunverbandje ofzo? ze kunnen je iig verder helpen. en ik weet natuurlijk niet wat je moet doen, maar dit lijkt me een uitstekend excuus om even lekker niets te doen ;p

Nee, ik denk het niet want zoveel pijn doet het nou ook weer niet. Toen ik mijn arm had gebroken, schreeuwde ik 't echt uit en nu kon ik zelfs niet huilen dus ik denk niet dat hij gebroken is…

Oke dankjewel iedereen!

Ik had het ook, nya mijn hele voet was groen blauw en dik en ik kon er amper op lopen door men teen haha.
Maar was toen niet naar het ziekenhuis geweest ofzo, omdat ze er niks aandoen
Alleen en tapeje eromheen

Ligt er aan hoe erg het is? Ik kreeg toen mijn teen gebroken was krukken mee. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er net twee hechtingen in zaten (mijn teen lag tot aan het bot toe open… :zipper_mouth_face: )

meestal is kneuzen pijnlijker dan breken. maar in het ziekenhuis kunnen ze er niets aan doen. gewoon even twee tenen (niet te strak) aan elkaar tapen en ze een paar dagen niet te veel belasten.

Nee, kneuzen kan geen kwaad. Doet gewoon een beetje auwie en is na een week of twee helemaal over.

Een week of twee? Ik weet niet of je het over kneuzen in het algemeen of over kneuzingen aan een teen hebt, maar ik heb ooit mijn enkel genkeusd en ik heb daar wel 6 weken niet op kunnen lopen.

ik heb mijn teen ook eens gekneusd gehad, doet eventjes pijn maar gaat na een tijd wel over…