Gekneusde enkel

Hoi allemaal,
Ik zit nu met een gekneusde enkel thuis:(! Het is gebeurd gisteravond tijdens de open dag. Ik was aan het rondleiden en ging naar de plek waar alleen rondleiders mochten komen. Mijn vriendin was daar en mijn jas mocht in haar kluisje. Ikke blij dus ik ren een paar meter ben ik er bijna ga ik keihard door mijn enkel. Het was serieus 10 meter. Dit is de 4e keer in een jaar. Had ik een half uur daarvoor nog tegen een gepensioneerde gymdocent (die me lesgaf voor de kerstvakantie toen ik op krukken liep en een gekneusde enkel had) Kijk geen krukken. Niet zit ik thuis me te vervelen. Huiswerk doe ik morgen.

AU-AU-AU! Dat doet zeer, hè? :sob::muscle:

Nu moet je jezelf maar verwennen met:

• leuke films kijken
  • mooi boek lezen
  • je laten bedienen door vader/moeder/broertje/zusje
  • series kijken

Ja, het doet echt zeer. Bedankt voor de tips. Dat bedienen doet ik al!

We moeten medelijden tonen.

WAT ERG.

Dankje voelt best vervelend maar het doel is misschien weten jullie wat ik kan doen.

Uh nou gewoon wat je normaal ook doet, ik bedoel je gaat me toch niet vertellen dat je normaal gesproken alleen maar dingen doet waarbij je je enkel nodig hebt? Lijkt me niet zo moeilijk om iets te verzinnen…
Dus internetten, tv kijken, film kijken, lezen, creatief doen, whatever…

Ik ben best wel creabea maar ik doe dat met veel actie en ik voor de rest doe ik heel veel actieve dingen. Bijna alleen maar